به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، شهاب اسفندياري تهيه كننده مستندات سينمايي و عضو هيات علمي دانشگاه هنر در صفحه اجتماعي خود نوشت:

امروز بعد یک هفته که داستان را از یک طرف دعوا در رسانه ها شنیده بودم، حرف های آن طرف دعوا را هم شنیدم. قضاوتی نمی کنم که حق با چه کسی بوده، ولی این تصویرسازی دیو و فرشته و شمر و امام حسین (ع) که از ماجرا ساخته شده چندان موجه نیست به نظرم. آن مدیر گروهی که دوستان برخی رسانه ها به دلیل تصمیمش برای تغییر یک تهیه کننده پس از پنج سال، به عنوان خائن و ضد ارزشی و دشمن حزب اللهی ها و ... معرفی کرده اند، از سیزده سالگی در جبهه بوده، خودش جانباز است، پدرش هم جانباز است. از آن جانبازهایی است که از مدارک جانبازی شان در سوابق اداری استفاده نمی کنند. دانشجوی دکترای ادیان و عرفان هم هست. امروز گلایه می کرد که جوانی از یک سایت اصولگرا که معلوم نیست زمان جنگ چند سالش بوده زنگ زده به او با لحن بسیار توهین آمیز و تحقیرآمیز گفته «تو برو سرهنگی ات را بکن» (چون این مدیر مدتی در یکی از بخش های فرهنگی نیروی انتظامی شاغل بوده). چیزهای دیگری هم گفت که قابل نقل نیست. 

نمی خواهم از عملکرد این مدیر یا از تغییر تهیه کننده دفاع کنم. ولی این تصویرسازی درست نبود به نظرم. این چند سطر را هم صرفا به این دلیل نوشتم که دوستان را دعوت به انصاف کنم. 

اجمالا امان از این «آنتن»! امان از این «شهرت»! امان از این که امر بر ما مشتبه شود و فکر کنیم که مردم تنها به واسطه ما به «سمت خدا» می روند و از «مقام معظم رهبری و مراجع تقلید» روی آنتن زنده بخواهیم که برای عدم تغییر تهیه کننده یک برنامه دخالت کنند!