به گزارش پارس،   یک شهروند مشهدی به ایرنا گفت: شناسنامه المثنی صادر شده برای وی که روز ششم اردیبهشت ماه دریافت کرده با اطلاعات هویت واقعی وی کاملا متفاوت است. محسن خاصه اظهار داشت: ششم بهمن ماه پارسال در پی مفقود شدن شناسنامه خود، برای درخواست صدور شناسنامه جدید و حذف پسوند نام خانوادگی ام (خشک) به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کرده و تصویر شناسنامه و سند ازدواج خود را ارائه کردم.

وی گفت: بعد از سه ماه، شناسنامه المثنی از طریق پست تحویل شد اما وقتی مشخصات شناسنامه را دیدم ابتدا تصور کردم شناسنامه فرد دیگری را برایم آورده اند. وی افزود: در صفحه اول شناسنامه، جز نام خودم بقیه اطلاعات اشتباه بود.

وی اظهار داشت: در شناسنامه جدید، محل تولد والدینم که هر دو از روستای خشک قاینات هستند برای مادرم شهرستان چناران و برای پدرم بخش احمدآباد رضویه از توابع شهرستان مشهد با کدهای متفاوت ثبت شده است. خا

صه گفت: اشتباه فاحش تر در صفحه دوم شناسنامه جدید است که به جای نام همسرم   زهره خطیب، اسم زن دیگری با نام فاطمه خواجوی   ثبت شده که حساسیت همسرم را موجب شد.

محسن خاصه افزود: در تماس با دفتر خدمات پیشخوان و نیز ثبت احوال مشهد، اعلام کردند که برای اصلاح این اشتباهات فوری مراجعه کنم تا اشکالات را رفع   کنند.