به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرهنگ علی فقیه عبدالهی، با اشاره به حادثه تیراندازی رخ داده در یکی از معابر شهرستان بابل، به تشریح جزئیات این جنایت پرداخت و اظهار داشت: در ساعت ۱: ۱۸ دقیقه بامداد ۱۹ بهمن ماه در پی کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری از سوی افرادی ناشناس به سوی سه نفر در بلوار کشاورز شهرستان بابل، ماموران کلانتری ۱۲ به سرعت وارد عمل شدند و به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با استفاده از سلاح شکاری به سمت سه نفر به نام های" ح – ه" ، " م – الف" و" ا – ت" اقدام به تیراندازی کرده اند و از صحنه درگیری متواری شده اند.

فقیه عبداللهی بیان کرد: با دریافت این اطلاعات و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ در یکی از میادین اصلی شهر، خودرو متهمان را که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بود، مشاهده کردند که دستور ایست صادر شد، اما متهمان بدون توجه به هشدار پلیس بر سرعت خود افزودند و اقدام به فرار کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از چند ساعت تعقیب و گریز پلیس، وقتی خود را در محاصره پلیس گرفتار دیدند به ناچار با رها کردن خودرو در یکی از خیابان های شهر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: با توجه به انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان و مرگ یکی از مصدومان به نام" ه – ه" به علت شدت جراحات وارده، پرونده وارد مرحله جدیدی شد و موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه از اقدامات ویژه پلیس در جهت شناسائی و دستگیری عوامل درگیری و قتل در این حادثه خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت، ضمن شناسائی متهم اصلی پرونده به نام" ع – ر" ، مخفیگاهش را در شهرستان بابلسر شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از هماهنگی با مرجع قضائی برای دستگیری این متهم خبر داد و تاکید کرد: ماموران در عملیات پلیسی موفق به شناسایی و ورود به مخفیگاه متهم شدند و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فقیه عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیس از متهم دستگیر شده؛ وی به اتهام قتل اعتراف کرد و انگیزه آن را اختلافات مالی با مقتول دانست.

گفتنی است تلاش ماموران پلیس برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.