، ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون هندبال سه شنبه هفتم دی ماه به اتمام رسید و در فهرست ثبت نام کنندگان شاهد حضور خسرو نصیری از سرپرستان قدیمی فدراسیون و علیرضا رحیمی با پیشینه ۱۶ سال ریاست فدراسیون هندبال بودیم. در پایان مهلت ثبت نام سید ابولحسن مهدوی رئیس اسبق فدراسیون هندبال که به دلیل بیماری از سمتش کناره گیری کرده بود اعلام کرد که به درخواست روسای هیات ها و جامعه هندبال در انتخابات حاضر است اما دبیر مجمع انتخابات به طور رسمی از عدم تکمیل مدارک و ثبت نام وی خبر داد.

جمعه شب مهدوی طی بیانیه ای از حضور در انتخابات انصراف داد. در بخشی از متن بیانیه مهدوی اشاره به قرار با یکی از کاندیداها شده بود. براساس اعلام مهدوی قرار این دو چنین بوده اگر مهدوی وارد انتخابات شود دیگر کاندیدای ریاست که جان بچه اش را هم قسم خورده بود انصراف دهد. اما ظاهرا وی انصراف نداده و مهدوی هم به همین خاطر در بیانیه اش به انتقاد از وی پرداخته بود.

مهدوی حتی در بیانیه خود اعلام کرد که سجادی معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش گفته که مجوز حضور در انتخابات را از وزیر برایش دریافت می کند.

اما امروز علیرضا رحیمی مدیرعامل اسبق باشگاه های راه آهن و پرسپولیس و رئیس پرقدمت فدراسیون هندبال در نامه‌ای سرگشاده متنی را با هدف عدم دو دستگی در هندبال خطاب به وزیر ورزش منتشر کرده است.

رحیمی در بخشی از نامه خود به وزیر ورزش آورده است: چنانچه شرایط حضور آقای مهدوی فراهم آید و ایشان در  زمره کاندیداهای نهایی باشند این مکتوبه به منزله اعلام انصراف اینجانب بوده و به عنوان یک ایرانی برای هندبال و ورزش کشورم آرزوی بهترین ها را دارم.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا از حضور در انتخابات انصراف داده اید گفت: در متن نامه همه مطالب آورده شده است. بروید نامه را بخوانید.

انتشار نامه سرگشاده رحیمی از یک سو به منزله طرفداری از حضور مهدوی است و از آن سو در صورت عدم حضور مهدوی حضور خود را در انتخابات قطعی کرده است. توافق بین این دو کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون هندبال و حالا اعلام انصراف نصفه و نیمه آنها چالش جدیدی را پیش روی فدراسیون هندبال قرار داده است.  نامه رحیمی پس از بیانیه انصراف مهدوی که در فضای مجازی منتشر شده نوش دارویی پس از مرگ سهراب است.

حالا باید منتظر ماند و دید که وزارت ورزش در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا سجادی مجوز حضور مهدوی را در انتخابات از وزیر خواهد گرفت و به این ترتیب علیرضا رحیمی طبق قول و قرار خود از گردونه رقابت خارج می شود یا اینکه با تائید عدم ثبت نام مهدوی از سوی وزارت ورزش رحیمی در انتخابات حاضر خواهد بود؟