حسین حق وردی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، با اشاره به عملیات نظامی طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نیروهای مقاومت فلسطنین بالندگی خود را در این عملیات نشان دادند و ثابت کردند به آن درجه از قدرت رسیده اند که می توانند از نواز غزه محاصره شده، عملیات نظامی انجام دهند.

وی با بیان اینکه حملات موشکی و راکتی نیروهای فلسطینی نشان داد که مقاومت در برابر ظلم پیروز است، اظهار کرد: درود به روان پاک شهدای فلسطین که با روحیه مقاومت خود، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند؛ نیروهای مقاومت اعلام کرده بودند که انتقام جسارت به مسجد الاقصی را خواهند گرفت و اکنون شاهد تحقق این امر هستیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس با تاکید بر اینکه از نیروهای مقاومت فلسطینی حمایت می کنیم، افزود: چندی پیش رهبر انقلاب در این راستا فرمودند "نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است و رژیم غاصب، رفتنی و در حال مرگ است".

حق وردی تصریح کرد: ایشان همچنین تاکید کردند که ان‌شاءالله نهضت فلسطین به نتیجه خواهد رسید و هچنانکه امام بزرگوار از رژیم غاصب به سرطان تعبیر کردند، این رژیم به دست خودِ مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این راستا کشورهایی که تصور می کنند می توانند قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ببرند، یادشان باشد که این اقدام آنها مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده بوده و محکوم به باخت است.