شهریار حیدری، نایب رئیس  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، با اشاره به حرکات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، اظهار داشت: وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی، یکی از دلایلی است که تجاوزات به جنین بیشتر شده است، مردم اسرائیل به شدت از عملکرد دولت نتانیاهو انتقاد دارند و تجمعات زیادی در سرزمین های اشغالی شکل داده اند. این رژیم برای انحراف افکار عمومی و عملیات روانی دست به جنایت علیه مردم فلسطین در سرزمین های اشغال زده تا شرایط خود را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای بهبود وضعیت داخلی و تقویت روحیه کابینه خود به جنایت در جنین استمرار داده و لازم می دانیم اتحاد جهان اسلام برای استفاده از ظرفیت و قدرت های جهانی در مقابل این رژیم شکل بگیرد.

نایب رئیس  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید تمام ملت های مسلمان به ویژه کشورهای همسایه فلسطین از جمله مصر از مردم مظلوم سرزمین های اشغالی حمایت کنند، البته سوریه و لبنان کمک های بسیاری می کنند اما باید جهان اسلام در مجامع بین المللی و حقوق بشری همصدا شوند. این رژیم به ناحق سرزمین مقدس فلسطین را اشغال کرده و از زمان اشغال تا کنون به طور مستمر مردم فلسطین را درگیر جنگ کرده و بسیاری از جوانان این سرزمین را به شهادت رسانده است.

حیدری تاکید کرد: تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی این است که جهان اسلام با اتحاد و وحدت از ظرفیت های بین المللی و حقوق بشر استفاده کند، رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بشر را در جنین رقم زده دنیا نیز این جنایت را شاهد بوده و سکوت کرده است با این حال اتحاد جهان اسلام در مقابل این رژیم کودک کش نباید سکوت کند. وقتی که جهان اسلام هم صدا نباشد، اسرائیل از این موضوع سوء استفاده می کند.