به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اسامی ۴ بازیکن را برای جذب در نیم فصل اعلام کرد که طی آن سعید بیات، مدافع صبای قم گزینه اول سرمربی آبی پوشان برای جایگزینی فردین عابدینی بوده که به گسترش فولاد پیوسته است.

ایمان مبعلی هم جایگزین گوران لاوره معرفی شده است که به احتمال زیاد در نیم فصل استقلال خوزستان را ترک خواهد کرد.

قلعه نویی همچنین فکری هم برای جایگزینی فرهاد مجیدی کرد که اصلی ترین گزینه اش آرش افشین است که فصل خوبی را در سپاهان نداشته البته افشین طرفداران زیادی را در تیم های دیگر لیگ برتری دارد. گزینه چهارم قلعه نویی هم اسماعیل شریفات است.

اعتراض بازیکنان استقلال به تمرینات ایام سوگواری

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی مجبور هستند، از روز دوشنبه تمرین خود را آغاز کنند که بیشتر تیم های لیگ برتر این ایام را تعطیل کرده اند.

استقلال به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا هنوز در نیم فصل اول بازی عقب افتاده دارد، آبی پوشان تهران باید برابر ملوان قرار بگیرند و همین موضوع باعث شده است تا امیر قلعه نویی تصمیم بگیرد تمرینات تیمش را از دوشنبه دوباره آغاز کند این موضوع آن هم در هفته ای که منتهی به تاسوعا و عاشورا است و تمام تیم های لیگ برتر این ایام را تعطیل کرده اند اعتراض بازیکنان استقلالی را در پی داشته است. به خصوص آنهایی که قصد داشتند در این ایام در تهران نباشند و به زادگاهشان یا شهرهای مذهبی سفر کنند، البته بسیاری از مسافرهای آبی پوش به تهران بازگشته اند از جمله آرش برهانی که به دلیل بیماری پدرش به کرمان رفته بود و دوباره خود را به تهران رساند تا در تمرینات حاضر شود.

تمرینات اختصاصی مهاجم استقلال با مربی بدنساز

محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از ۳ هفته مصدومیت و دوری از میادین در بازی مقابل سایپا خودش را به تیم رساند اما در این مسابقه سه اخطاره شد تا دست استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز خالی بماند.

قاضی اکنون همراه حاج قاسم مربی بدنساز تیم به صورت اختصاصی تمرین می کند تا بتواند به روزهای اوجشن بازگردد.