به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حضور محمد شریعتمداری در جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه و در نخستین روز حضور وی در محل وزارت ورزش و جوانان انجام شد. در این نشست شریعتمداری گفت: دولت تدبیر و امید یک دولت به هم پیوسته و یک پارچه است و همه اجزای آن با هم کار می کنند. نزد دولت دکتر روحانی همراهی و همدلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دکتر صالحی امیری در مدت ۶۶ روز بنیان های ارزشمند و ماندگاری را در حوزه ورزش و جوانان بنا نهاده اند، یادآور شد که قصد دارد این مسیر موفق را ادامه دهد.

سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام انتصابات و تصمیم های دکتر صالحی امیری مورد تایید بنده است و تا زمان انتخاب وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم از کمک و نظر وی بهره مند خواهیم بود.

وی در مورد توجه به دو حوزه جوان و ورزش و ارتباط آنها با هم گفت: در سایه قرار گرفتن موضوع جوانان همان قدر تاسف برانگیز است که به محاق رفتن موضوع ورزش؛ ادغام دو حوزه ورزش و جوانان از ابتدا معنی دار بوده به همین دلیل این دو بحث باید در کنار هم دیده شوند.

شریعتمداری هم چنین از تشکیل گروه های فکری در حوزه جوانان و ورزش خبر داد و افزود: این گروه های فکری به خوبی می توانند ارتباط لازم را با حوزه و دانشگاه برقرار کنند و در سایه همکاری موثر و مناسب، زیربنایی ماندگار برای این بخش فراهم شود.

همچنین سیدرضا صالحی امیری در این نشست محمد شریعتمداری را فردی دلسوز و با برنامه خواند و گفت: مطمئنا حضور ایشان در وزارت ورزش و جوانان و همراهی معاونان و مدیران این وزارتخانه با ایشان روزهای موفقی را برای دو حوزه ورزش و جوانان ایران رقم خواهد زد.