به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منچستر یونایتد موفق شد در سومین دیدار خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا با یک گل رئال سوسیداد را شکست دهد تا این تیم با یک امتیاز بیشتر نسبت به بایر لورکوزن در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.

دیوید مویس، سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی نزدیک تیمش برابر بایر لورکوزن با تمجید از عملکرد وین رونی، مهاجم تیمش، گفت: رونی در دیدار برابر لورکوزن فوق العاده ظاهر شد. او عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت. من از عملکرد او در بازی برابر لورکوزن کاملا راضی هستم. ما بازیکنی شبیه وین رونی می خواهیم تا بتوانیم همیشه خوب بازی کنیم. باز هم تکرار می کنم که اگر بتوانیم رونی را همیشه مثل این دیدار داشته باشیم، تیم ما عملکرد خوبی خواهد داشت.

مویس ادامه داد: رونی به خوبی با ما تمرین می کند و بازی خوبی از خودش به نمایش می گذارد. ما برنامه های ویژه ای برای رونی در نظر داریم و من فکر می کنم تیم ملی انگلیس از این برنامه ها نیز سود خواهد برد، زیرا وین رونی آماده را در اختیار خواهد داشت. هواداران همیشه دوست دارند رونی را مثل بازی امروز در تیم شان ببیند.

سرمربی منچستر یونایتد درباره پیروزی نزدیک یک بر صفر تیمش برابر رئال سوسیداد، گفت: نمایش خوبی برابر رئال سوسیداد داشتیم، می توانستیم بیش از یک گل به حریف بزنیم و باید این کار را می کردیم، اما پیروزی مهم ترین نکته این دیدار بود. برابر سوسیداد فرصت این را داشتیم که پنج – شش گل را به ثمر برسانیم، اما هر بار با بدشانسی فرصت های ما از دست رفت.

مویس در ادامه گفت: چندین ضربه کاشته و شوت از پشت محوطه جریمه را از دست دادیم که ناراحت کننده است. باید از فرصت هایمان به نحو احسن استفاده کنیم. فکر می کنم امشب در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم.