به گزارش پ ارس به نقل از مهر، در نامه غلامرضا بهروان آمده است: احتراما، با توجه به درخواست شماره ۳۹۱۵/۹۲ مورخ ۱۴/۵/۹۲ (مبنی بر وجود مشکل پرواز برگشت تیم استقلال از اهواز) موضوع تغییر ساعت دیدار روز پنجشنبه هفتم شهریورماه از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر در شهرستان اهواز مقابل استقلال خوزستان و بنا به موافقت باشگاه میزبان دیدار دو تیم به جای ساعت ۲۰ راس ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر مهدی تاج در نامه ای به صادق رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد شرایط تغییر نام این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد و به این باشگاه پیشنهاد کرد که از این پس تا تعیین تکلیف برای نام باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این باشگاه را با عنوان" راه آهن سورینت" در مکاتبات و اعلام برنامه ها خطاب قرار بدهند.

در نامه تاج آمده است؛" احتراما، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، در پاسخ به مرقومه شماره rsc/۱۸۹/ به استحضار می رساند: نظر آنجناب را به مشروحه شماره ۱۳۹۴/۱۱۰ مورخ ۲۳/۴/۹۲ (تصویر پیوست) معطوف می دارد، مجددا تاکید می شود در صورت کسب مجوز لازم از مبادی ذیربط برابر مفاد فوق الاشاره اقدامات بایسته معمول می شود. همچنین درخواست آن باشگاه در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ در مورخ چهاردهم مردادماه مطرح و با توجه به مجموعه نظرات هیات رئیسه مراتب مقرره را پیشنهاد می کند.

با توجه به اینکه مجموعه سورینت از آن باشگاه حمایت و پشتیبانی مالی می کند می توان تا تعیین تکلیف (موضوع تغییر نام باشگاه) از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آن باشگاه را تحت عنوان" راه آهن سورینت" چه در مکاتبات و چه اعلان برنامه ها مورد خطاب قرار داد. خواهشمند است مقرر فرمائید دستور بررسی مراتب یادشده فوق الذکر و از نتیجه این سازمان را مطلع فرمائید. "