به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: حاشیه های مراسم برترین های لیگ دوازدهم، هر روز ابعاد بیشتری پیدا می کند. بعد از این مراسم، شائبه های زیادی درباره نحوه انتخاب برترین ها مطرح شد. در روزهای اول از معیارهای انتخاب برترین پدیده لیگ انتقاد شد و مشخص نبود بازیکن و مربی اخلاق هم با چه معیارهایی انتخاب شده اند.

بعد از آن شایعه شد مهدی رحمتی بهترین بازیکن لیگ برتر بوده و به خاطر ناراحت نشدن کی روش، محرم نویدکیا این عنوان را به دست آورده. حالا یکی از اعضای کمیته رسانه ها علاوه بر نویدکیا، انتخاب قلعه نویی به عنوان بهترین مربی را هم زیر سوال برده است.

جایزه فرکی را به قلعه نویی دادند

رحمتی بهترین بازیکن بود

یکی از اعضای کمیته رسانه ها که نمی خواست نامش فاش شود، در گفت و گو با تمام شایعه هایی که درباره انتخاب برترین بازیکن شنیده می شود را تایید می کند: « در جلسه اول رای گیری برای انتخاب برترین بازیکن، نظر بیشتر اعضا روی رحمتی بود اما در جلسات بعدی بحث خداحافظی او از تیم ملی مطرح شد. بعد از این صحبت ها تصمیم گرفته شد به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب نشود. »

قلعه نویی، انتخاب تاج بود

این عضو کمیته رسانه ها انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان برترین مربی را هم اجباری دانست. او می گوید اعضا روی فرکی نظر داشتنداما تاج رأی آنها را وتو کرد: « در رأی گیری انتخاب برترین مربی، ۹ نفر حضور داشتند. حسین فرکی توانست ۸ رأی جلسه را بدست آورد. با این وجود آقای تاج گفت من به قلعه نویی قول داده ام بهترین مربی لیگ برتر شود. به خاطر همین برخلاف حرف ما، آقای قلعه نویی جایزه بهترین مربی را بدست آورد. »