به گزارش پارس ، مسعود تابش در گفتگو باباشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه سپاهان تصمیم ندارد موارد شکایت از شیرینی، سرپرست باشگاه پرسپولیس را فعلاً رسانه ای کند، ، اما دلیل اصلی شکایت ما از وی تنها مسئله قاسم دهنوی نبوده است بلکه به خاطر برخی صحبت ها و رفتارهای غیر حرفه ای که باید به کمیته انضباطی فدراسیون منتقل شود تا کمیته انضباطی بتوانند رای درست را صادر کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان در ارتباط با شرایط بازیکنان اظهار داشت: بازیکنان از نظر روحی و فنی در شرایط خوبی به سر می برند و در حال حاضر در اسلوونی حضور دارند و تمرینات را در نوبت صبح و عصر زیر نظر کرانچار انجام می دهند.

وی در ارتباط با بازی های تدارکاتی بیان کرد: در اسلوونی ۴ بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد و هدف اصلی ما از رفتن به این اردو، انجام بازی های تدارکاتی با باشگاه های حرفه ای است که دیناموزاگرب یکی از این تیم هاست.

تابش در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: ما در این فصل بسیار خوب توانستیم یارگیری کنیم و بازیکنان بزرگی چون رحمان احمدی، هادی عقیلی، قاسم دهنوی، یعقوب کریمی و… را جذب کنیم.

وی در ارتباط با شرایط خلعتبری افزود: خلعتبری در صورت توافق باشگاه عجمان و رضایتنامه فدراسیون به این باشگاه می پیوندد در غیر این صورت باشگاه سپاهان تمایلی به نگه داشتن وی ندارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص فرشید طالبی هم بیان کرد: فرشید طالبی به طور رسمی از باشگاه سپاهان جدا شد و الان به عنوان بازیکن آزاد می تواند در هر تیمی بازی کند.