پدیده در فصل جدید موفق شد محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا خانزاده، اکبر صادقی، بابک حاتمی و ...  را به خدمت بگیرد و امیدوار است به نتایجی مثبتی دست پیدا کند. رضا مهاجری که هم اکنون تیمش را برای اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه کرده در خصوص شرایط سرخپوشان مشهدی گفت: شرایط خوبی داریم. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و خودمان را مهیای آغاز رقابت های لیگ برتر می کنیم. امروز یک بازی دوستانه با تیمی لیگ برتری از کامرون داریم. این دیدار آغاز چهار دیدار تدارکاتی ما در اردوی ترکیه است. با تیم زیر 23 سال عمان، یک تیم لیگ برتری از لیبی هم دیدار می کنیم و در نهایت آخرین بازی ما که سنگین هم خواهد بود با یک تیم از لیگ برتر ترکیه یا یک تیم هلندی خواهد بود.

وی ادامه داد: هوا به طرز غیر منتظره ای در اینجا گرم است. دو سال پیش که آمدیم هوا خیلی سرد بود و گرمکن خریدیم اما الان حدود 35 درجه بالای صفر است. البته گفته شده که فردا هوا رو به خنکی می رود.

مهاجری در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه گفت: خدا را شکر نفرات ما تقریبا تکمیل شده اند. خانزاده هم به اردوی ما ملحق شد و شرایط خوبی هم دارد. به تازگی تنها زامهران به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شد. نسبت به فصل قبل تیم بهتری داریم اما اصلا نمی خواهیم مانند فصل پیش، پیش بینی خاصی داشته باشیم. ممکن است اتفاقات عجیب رخ دهد. اگر یادتان باشد ما در برهه ای نزدیک به 10 بازیکن مصدوم داشتیم و در برهه ای دیگر با 5 برد پیاپی به کسب سهمیه نزدیک شدیم.

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت دیارا سوبا خاطرنشان کرد: این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید برگردد. فعلا بر سر مسائل مالی در حال مذاکره هستیم.