داریوش شجاعیان روز گذشته در لیست ۱۸ نفره گسترش فولاد برای دیدار مقابل ماشین‌سازی حضور نداشت. فراز کمالوند هم پس از اتمام بازی اعلام کرد که به هیچ بازیکنی باج نمی‌دهد و با بی‌انضباطی بازیکنانش برخورد می‌کند.

داستان عصبانیت کمالوند از شجاعیان و کنار گذاشته شدن او از لیست ۱۸ نفره گسترش فولاد اما به شب قبل از بازی با ماشین‌سازی برمی‌گردد.

در جلسه فنی قبل بازی که فراز کمالوند در حال انتقال آخرین نکات فنی به بازیکنانش بود، داریوش شجاعیان موضوعی را مطرح می‌کند که فراز کمالوند به شدت از این موضوع عصبانی می‌شود. کمالوند اعتقاد داشته که در آستانه دربی تبریز نباید این حرف‌ها مطرح شود، چون باعث به هم ریختن تمرکز همه بازیکنان می‌شود.

به همین خاطر درگیری لفظی بین فراز کمالوند و داریوش شجاعیان پیش می‌آید و کمالوند هم تصمیم می‌گیرد که نام بازیکنش را از لیست ۱۸ نفره برای بازی با ماشین‌سازی خارج کند.

در حال حاضر تصمیم‌گیری در مورد وضعیت داریوش شجاعیان برعهده فراز کمالوند است. از طرفی دیگر، برخی بازیکنان با تجربه گسترش فولاد هم تصمیم گرفته‌اند که برای بازگشت شجاعیان به تیم پا در میانی کنند. آنان قرار است نزد فراز کمالوند بروند تا بتوانند او را برای بازگشت شجاعیان متقاعد کنند.

شجاعیان که از لیگ دسته دو توسط فراز کمالوند کشف و به فوتبال ایران معرفی شده، توانست از تیم گسترش فولاد به تیم ملی هم برسد. او خیلی زود هم مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت اما قرارداد سه ساله‌اش با گسترش فولاد، مانع از حضور او در یکی از تیم‌های سرخابی‌های پایتخت شد.