با توجه به جدایی سجاد شهباززاده از جمع آبی‌پوشان و پیوستن این بازیکن به تیم آنالیا اسپور ترکیه، این بازیکن همچنان نیمکت‌نشین این تیم ترکیه‌ای است.

 

 بازیکنی که با دردسر فراوان و پیگیری‌های بی مورد از استقلال جدا شد حالا به یک مهره ناکارآمد برای تیم ترکیه‌ای تبدیل شده و به نظر می‌رسد سجاد از رفتن به ترکیه نیز پشیمان شده است.

 

اگر شهباززاده بخواهد گذشته خود را جبران کند باید تصمیم به بازگشت بگیرد چرا که استقلالی‌ها نیز از بازگشت وی استقبال می‌کنند و همان‌طور که منصوریان سرمربی تیم نیز اعلام کرد، پیراهن شماره 10 آبی‌ها هنوز در اختیار هیچ بازیکنی قرار نگرفته است و از طرفی باشگاه استقلال یک جای خالی دیگر نیز دارد و طبق گفته سرپرست تیم فوتبال استقلال، این تیم یک جای خالی دارد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند شهباززاده آن را پر نماید.

 

همچنین طبق گفته حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال نیز اگر این بازیکن قرار باشد در نیم فصل به ایران بازگردد، باشگاه درباره او تصمیم می‌گیرد و ما این بازیکن را قبول داریم.

 

با این تفاسیر منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تصمیم نهایی خود را درباره شماره 10 سابق آبی‌ها گرفته و در نظر دارد سجاد را به ایران بازگرداند تا وی فوتبالش را در استقلال ادامه دهد.

 

منصوریان در نظر دارد شهباززاده را از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دهد و از طرفی با این کار منصوریان می‌تواند خود را از هر لحاظ قوی کند و به نوعی مهاجم آبی‌ها می‌تواند با گلزنی‌هایش جای پای منصوریان را نیز ثابت کند.

 

به این ترتیب قرار است مسئولان استقلال از آخرین وضعیت مهاجم سابق آبی‌ها در تیم ترکیه‌ای آگاه شوند تا بر این اساس باشگاه مقدمات بازگشت او را فراهم کند.

 

با این وجود می‌توان در نیم فصل منتظر آمدن  قطعی سجاد شهباززاده به استقلال باشیم. اما در نهایت باید منتظر ماند و دید تیم ترکیه‌ در این باره چه واکنشی نشان می‌دهد. آیا تیم آنالایا حاضر می‌شود سجاد را به راحتی به ایران بازگرداند چرا که شماره 10 آبی‌ها برای پیوستن به استقلال نیاز به دریافت رضایت‌نامه از آنالایا اسپور دارد.