به گزارش پارس به نقل از فارسروبین فان‌پرسی که بعد از 3 فصل حضور نزد شیاطین سرخ 5 روز قبل با تیم مطرح ترکیه قرارداد امضا کرد، عاقبت لب به سخن گشود و از نبود رقابتی سالم و صادقانه در تیم انگلیسی حرف به میان آورد.

وی در گفت‌وگویی با روزنامه ساندی‌تایمز اظهار داشت: من حتی حاضر بودم در تیم ذخیره‌ها بازی کنم و برای دقایقی به میدان بروم. اما باز محکوم به نشستن روی نیمکت ذخیره شدم. فضایی بدی بوجود آمد که ارتباط من و فان‌خال را تغییر داد و مقام‌های منچستر هم این موضوع را به چشم دیدند. با این حال سعی کردم ساکت باشم و با سکوتم شخصیت حرفه‌ای خود را نشان دهم. وقتی هم که دوره مصدومیتم را پشت سرگذاشتم و به تیم بازگشتم،‌متوجه شدم اصلا هیچ فضای رقابتی سالم و صادقانه‌‌ای وجود ندارد. با وجودی که جنگیدم که به ترکیب بازگردم اما به من فرصتی داده نشد. فان‌خال مرتب مرا به زمین شماره 2 تیم می‌فرستاد.

فان‌پرسی ادامه داد: من آدمی ساده‌لوح نیستم. با این حال عصبانی و احساسی نشدم. چون این گونه اتفاقات هم بخشی از فوتبال و زندگی است. مهم این است که بتوانی از هر موقعیتی بهترین تصمیم را بگیری و من هم با انتقال به فنرباغچه چنین علم کردم.