به گزارش پارس به نقل از کاپ ممدوتال در زمان مدیریت حبیب کاشانی به پرسپولیس آمد و در زمان مدیریت محمد رویانیان هم در این تیم حضور داشت. بعد از جدایی این بازیکن و شکایتش از پرسپولیس به فیفا رای به محکومیت پرسپولیس داده شد و باشگاه پرسپولیس باید طلب ممدوتال را که چکی حدود 110 هزار دلار بود پرداخت کند. 
با مذاکرات انجام شده توسط نماینده باشگاه سرخپوشان در سوییس، پرسپولیس توانست ممدوتال را راضی کند تا مبلغ 110 هزار دلار را قسطی و ماهیانه 20 هزار دلار پرداخت کند. اما فیفا در قرارداد ممدوتال این نکته را ذکر کرد که اگر پرسپولیس نتواند هر کدام از قسط ها را به موقع پرداخت کند قسط بندی از بین خواهد رفت و پرسپولیس دیگر نمی تواند قسطی پول ممدوتال را پرداخت کند.
حالا با گذشت یک ماه از حکم فیفا، پرسپولیس همچنان قسط ممدوتال را پرداخت نکرده و اگر وی به فیفا شکایت کند این قانون قسطی از قرارداد این بازیکن پاک و پرسپولیس هم با خطر کسر از امتیاز روبه رو خواهد شد.
این در حالی است که همچنان پرونده های زیادی از سرخپوشان همچون پرونده تیاگو، ژوزه و دستیارانش، مارکو، ممدوتال و... در فیفا علیه پرسپولیس موجود است.
پرونده ژوزه در فیفا یکی از قطورترین پرونده های شکایت تاریخ فیفا است که پرسپولیس هم برای دفاعیات خود یک پرونده 150 برگی ارائه کرده است.