به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی سرمربی کروات پرسپولیس در خط دروازه نیز احساس نیاز به بازیکن کرده و این مسئله را با مسئولان باشگاه در میان گذاشته است.

برانكو ايوانكوويچ ليست بازيكنان مدنظر خود را در جلسه صبح شنبه با اعضاي هيأت‌مديره به مسئولان باشگاه پرسپوليس داد تا نسبت به جذب آن بازيكنان، تلاش‌ها شروع شود. پرسپوليس در فصل گذشته از كمبود بازيكن لطمه زيادي ديد و مهم‌تر اينكه اصلاً بازيكن ستاره و در حد قابل اعتماد نداشت. اين موضوع البته هواداران را نيز آزار داد زيرا به غير از طارمي، نوري و بنگر، باقي بازيكنان در حد متوسط و شايد پايين‌تر از متوسط در كل فصل بودند اما نكته جالب در ليست جديد برانكو، جذب بازيكن در همه پست‌هاست.

مربي كروات پرسپوليس از مسئولان باشگاه خواسته در تمام پست‌هاي ممكن براي اين تيم بازيكن جذب كنند و موضوع وقتي جالب‌تر مي‌شود كه بدانيد برانكو در پست دروازه‌بان هم يك بازيكن آماده و قبراق مي‌خواهد. اين يعني به سوشا مكاني به اندازه كافي اعتماد ندارد. سوشا در فصل قبل، يك رقيب بزرگ و نامدار برزيلي داشت. نيلسون به خاطر قهر و آشتي‌هاي مكرر سوشا و البته حمايت كادرفني گذشته اين تيم از مكاني، مجبور به ترك تهران و خداحافظي با هواداران شد.

مسعود همامي گلر ديگري كه جانشين نيلسون شد نيز با اولين باري كه براي اين تيم به ميدان رفت، قهر دوباره سوشا را تجربه كرد و به همين خاطر، ثابت شد مكاني به طور كلي با نيمكت‌نشيني رابطه‌اي ندارد اما اگر برانكو به دنبال جذب يك گلر ديگر باشد، به معناي ساده‌تر، خودش را مقابل سوشا قرار مي‌دهد و بايد قهر و آشتي‌هاي اين دروازه‌بان را تحمل كند. شنيده‌هاي ما حكايت از آن دارد كه برانكو از مسئولان باشگاه پرسپوليس خواسته حتماً يك گلر درجه يك به عنوان گلر يك را به پرسپوليس بياورند. از طرفي، سوشا نيز يكي از آن 9 بازيكني بود كه عصر شنبه و در اولين تمرين سرخپوشان به مجموعه درفشي‌فر رفت تا ثابت كند مي‌خواهد در اين تيم بماند.