به گزارش پارس به نقل از کاپ عضو هیات مدیره استقلال گفت:وقتی تمام اعضای هیات مدیره از آن خبری ندارند، معلوم نیست که چه کسی با منصوریان مذاکره کرده است.
منصور پورحیدری در واکنش به صحبتهای سجادی که اعلام کرده هیات مدیره استقلال می تواند سرمربی را معرفی کند، اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، نه از طرف سجادی و نه از طرف وزارت ورزش و نه حتی افشارزاده صحبتی با من نشده که بخواهم ادامه مذاکرات با مربیان مدنظر استقلال دنبال کنم.
وی ادامه داد: همانطور که گفتم ابتدا باید هیات مدیره استقلال مشخص شود تا بتوانیم تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم. ما بیش از یک هفته است که با پیغام مسئولان وزارت ورزش مذاکرات را متوقف کردیم.
عضو هیات مدیره درباره اینکه گفته می شود در ترکیب جدید هیات مدیره جایی ندارد، تصریح کرد: این موضوع را از رسانه ها شنیده ام. اگر هم اتفاق بیفتد ناراحت نمی شوم. من تا زمانی که در هیات مدیره هستم سعی می کنم که کارم را انجام دهم.
پورحیدری در خصوص شایعه تمام کردن منصوریان با استقلال عنوان کرد: نمی دانم این خبر از کجا آمده است. وقتی تمام اعضای هیات مدیره از آن خبری ندارند، معلوم نیست که چه کسی با منصوریان مذاکره کرده است.
وی در پایان گفت: امیدوارم که هر چه زودتر وضعیت هیات مدیره استقلال مشخص شود و باشگاه از این بلاتکلیفی در بیاید.