به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما با بازیکنان خود وارد مذاکره شده ایم و زمان را از دست نمی دهیم.

منصور قنبرزاده درباره اینکه گفته می شود علیرضا منصوریان با استقلالی ها به توافق نهایی رسیده و سال آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست اظهار داشت: چیزی که برای ما مشخص است نه استقلالی ها با ما در این خصوص وارد مذاکره شده اند و نه خود منصوریان درخواستی برای جدایی داده است.
وی ادامه داد: اگر استقلالی ها به ما پیشنهاد بدهند، موضوع را در هیات مدیره مطرح می کنیم و این هیات مدیره است که درباره آینده منصوریان تصمیم می گیرد. باشگاه نفت هرگز روی حدس و گمان ها کار نمی کند و هروقت تقاضایی از سوی استقلالی ها مبنی بر به خدمت گرفتن منصوریان شد، آنوقت درباره اش صحبت می کنیم.
قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که نگران نیست با رفتن منصوریان به استقلال زمان را از دست بدهد، عنوان کرد: ما با بازیکنان خود وارد مذاکره شده ایم و زمان را از دست نمی دهیم. تیم ما سرمربی دارد و آقای منصوریان سرمربی است. پس بدون سرمربی نیستیم. ما هرگز بر اساس مسائلی که رسانه ها مطرح می شود، تصمیم گیری نمی کنیم.
وی در پایان درباره اینکه قرارداد بسیاری از بازیکنان نفت به پایان رسیده است، بیان داشت: سعی می کنیم اکثر نفرات خود را حفظ کنیم. در جلسه ای که امروز خواهیم داشت، مسائل را بررسی می کنیم تا تکلیف روشن شود.