به گزارش پارس به نقل از مهر رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه چند تیم لیگ برتری در سال‌های اخیر با شرایط سنتی کار می‌کنند، گفت: ما به این تیم‌ها تذکر داده‌ایم و در صورت تغییر نکردن شرایط اجازه نمی‌دهیم در لیگ شرکت کنند.

سیدرضا افتخاری درباره شکایت بازیکنان میثاق تهران از مدیرعامل این باشگاه و مشکلات مالی تیم فوتسال میثاق،ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط ما نسبت به گذشته تفاوت کرده است. تا جایی که امکان داشت، به بعضی از تیم‌ها فرصت داده‌ایم که خودشان را تجهیز کنند و با امکانات حرفه‌ای وارد لیگ شوند.

وی افزود: ما امسال هم این سخت‌گیری‌ها را داریم. اگر تیمی شرایط مناسب را فراهم نکند قطعا هیات رئیسه یک فکر دیگری برای آن تیم می‌کند.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: چند تیم در سال‌های اخیر تکان نخورده‌اند و با همان شرایط و امکانات قدیمی و سنتی کار می‌کنند. ما به آنها تذکر داده‌ایم.  امسال تیم‌ها باید با شرایط حرفه‌ای در لیگ حضور یابند. اجازه نمی‌دهیم با شرایط گذشته وارد لیگ شوند.

وی درباره اینکه این شرایط سنتی مربوط به چه مسائلی است، خاطرنشان کرد: مسائلی مثل پرداخت هزینه‌ها، ورودی لیگ و سالن‌ها و امکانات استاندارد.

افتخاری در پایان درباره خرید ساختمان سازمان لیگ فوتسال هم گفت: ما این ساختمان را با کمک باشگاه‌ها خریدیم و یک ریال هم از فدراسیون فوتبال نگرفتیم. این ساختمان یکسری کار دارد ولی فکر می‌کنم روز بیستم تیرماه رسما در آن مستقر شویم.