به گزارش پارس  ؛ جوانمردی بعد از طلایی شدن در رشته تپانچه بادی 10 متر بانوان گفت : می خواستم با مدال طلای تپانچه بادی 10 متر پرونده کاری ام در سال 93 را تکمیل کنم اما در تپانچه خفیف 50 متر نیز صاحب مدال طلا شدم و به این ترتیب چهارمین مدال طلایم را در سال 93 به دست اوردم.
بانوی طلایی تیراندازی ایران افزود : می دانستم مدال طلای این ماده را به دست می اورم چون p2 رشته خودم است و دوست داشتم علاوه بر اینکه روی سکوی اول می ایستم رکورد خوبی را نیز به ثبت برسانم.
وی در خصوص لقب لیونل مسی که مربیش به او داده نیز گفت : با حرف اقای امیری موافقم چون فکر می کنم غرور و خود برتر بینی نیست. من به این اعتقاد رسیده ام که کار ساره جوانمردی در سال 93 که در 7 سال عمر تیراندازی خود به نام تیراندازی خود ثبت کرده را شاید هیچ کس نتواند تا سالیان سال انجام دهد.
جوانمردی ادامه داد : در تپانچه خفیف با 6 جلسه تمرین به مسابقات اسیایی امده و خیلی از بزرگان تیراندازی معتقد بودند دو سال اینده به فکر کسب مدال باشم اما توانستم ثابت کنم خواستن توانستن است و می توان با امکانات ضعیف هم نتیجه گرفت و مدال طلای این ماده که سالیان یال در دست کره بود را از چنگ شان بیرو اوریم. فکر می کنم کره ای ها دیروز روز سختی داشتند و سخت تر از ان اینکه من تنها بازیکن خانم حاضر در فینال بودم و موفق شدم با کنار زدن اقایان بر سکوی قهرمانی بایستم. یعنی یک خانم حریف 7 مرد شد.
بانوی طلایی ایران اظهار داشت : اگر کارم را در تپانچه 25 متر نیز اغاز کنم می توانم نتایج خوبی بگیرم.
وی در پایان اظهار داشت : قهرمانی شیرین است. خیلی ها می گفتند قهرمانی برایت عادت شده اما معتقدم هر سکویی برای هر کشور طعم خاص خودش را دارد.