به گزارش پارس به نقل از ایسنا، منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ جزیره یکشنبه به مصاف چلسی می رود که ژوزه مورینیو را بر روی نیمکت دارد.

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد هم همچون همتای پرتغالی اش به سه امتیاز این دیدار حساس چشم دوخته است. او گفت: تلاش می کنیم تا در دیدار یکشنبه شب به پیروزی برسیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. سه امتیاز این دیدار برای ما حیاتی است.

مویس به ستایش از مورینیو پرداخت و او را مربی بزرگی دانست. او گفت: مورینیو در تمام تیم هایی که بوده نتایج خوبی کسب کرده است. او مربی است که در درون آدم ها رخنه می کند. من مورینیو را یکی از بزرگ ترین مربیان دنیا می دانم چرا که او واقعا موفق بوده است. من یکی از علاقمندان به مورینیو هستم و باید تاکید کنم که هیچ مشکلی با او ندارم.

رونی، مهاجم منچستریونایتد از بازیکنانی بود که شایعه های زیادی درباره پیوستن او به چلسی وجود داشت. حتی ژوزه مورینیو هم چند بار اعلام کرد که دوست دارد رونی را با پیراهن چلسی ببیند، با این حال مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس ترجیح داد تا در منچستریونایتد بماند. مویس درباره علاقه مورینیو به رونی گفت: مورینیو چند بار تلاش کرد تا رونی را به استمفوردبریج ببرد، اما ما هر بار به او اعلام کردیم که اجازه نخواهیم داد رونی جدا شود. الان هم روی نظر خود پافشاری داریم و اجازه نمی دهیم که رونی به چلسی برود.

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد درباره اختلاف با فان پرسی گفت: با صراحت هرچه تمام تر بگویم که هیچ مشکلی با فان پرسی ندارم. اگر با او اختلاف داشتم بدون شک خودم آن را قبل از رسانه ها می گفتم. رابطه ام با فان پرسی مثل دیگر بازیکنان خوب است. وقتی تیم نتایج بدی کسب می کند شایعات زیاد می شود و هر روز چیز جدیدی می شنویم، با این حال باید تاکید کنم که هیچ مشکلی با فان پرسی ندارم.

دیدار منچستریونایتد با چلسی در حالی برگزار می شود که دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت هستند. چلسی با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین آرسنال تنها دو امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که منچستریونایتد با ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم است و با تیم صدرنشین آرسنال یازده امتیاز اختلاف دارد.