به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، زمزمه نارضایتی بعضی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس خیلی زود به گوش علی دایی رسید. این عده از بازیکنان قدیمی که تا چند سال پیش در ترکیب اصلی جا داشتند امسال با حضور چند بازیکن تازه وارد جایگاهشان را در تیم از دست دادند تا حسابی از شرایط شان ناراضی و گله مند باشند.

قبل از بازی پرسپولیس، ملوان شاکیان پرسپولیس در جمع دوستان و بازیکنان از وضعیت بدشان صحبت کردند به طوری که آنها می گفتند بدترین تصمیمی که در طول زندگی شان گرفتند این بود که در پرسپولیس ماندند!

یکی از مدافعین نیمکت نشین می گفت ای کاش زمانی که فهمیدم چند تیم لیگ برتری دنبالم هستند، مذاکراتم را خیلی جدی با آنها پیگیری می کردم و به تیمی می رفتم که می توانستم در ترکیب اصلی به میدان بروم.

با این وضعیت مشخص است که تا پایان فصل شانس حضور در بازی ها را پیدا نخواهم کرد، مگر اینکه معجزه ای رخ بدهد تا بتوانم به عنوان مهره ثابت جانشین سیدجلال یا بنگر شوم!

یکی دیگر از بازیکنان نیمکت نشین که همیشه یک پای دعوت به تیم ملی بود نیز در تأیید حرف های هم تیمی اش گفت: « با حرفت کاملا موافقم. با این شرایط می ترسم خواب جام جهانی را ببینم و وقتی کی روش متوجه شود دیگر بازی نمی کنم مرا از لیست خط بزند. من هم از آینده ام می ترسم و این نیمکت نشینی مرا مأیوس کرده است. »

در هر صورت صحبت های بازیکنان ناراضی خیلی زود به گوش علی دایی رسید تا او به شدت از شنیدن این حرف و حدیث ها ناراحت شود. یکی از دستیاران دایی که شاهد حرف های نیمکت نشینان ناراضی بود این خبر را به گوش سرمربی تیم رساند.

دایی هم به این عده از بازیکنان اینگونه پیغام داد: « شرایط همین است، فعلا پرسپولیس با این ترکیب خوب نتیجه گرفته و من نمی توانم دست به ترکیب تیمم بزنم، هر کس هم شکایت دارد می تواند به باشگاه برود و رضایتنامه اش را بگیرد. »

دایی نشان داده هیچ وقت گوش به اعتراض بازیکنان نمی دهد. جالب اینکه شاکیان هم معتقدند جناب سرمربی با آنها لج کرده و دلیل بازی نکردنشان فنی نیست!

به هر حال بعید به نظر می رسد با خط و نشان های دایی این بازیکنان در میانه فصل از پرسپولیس جدا شوند. آنها مجبورند تا پایان فصل صبر کنند و در صورت صلاحدید علی دایی وارد ترکیب یازده نفره شوند.

این در شرایطی بود که پرسپولیس پس از پایان نیم فصل اول بازیکنانی نظیر رضایی، نوروزی، غریبی و خانزاده را به دلیل ترافیک شدید در خطوط اصلی تیمش به صورت قطعی یا قرضی روانه سایر تیم های لیگ برتر کرده بود، اما با این حال هنوز شاهد حضور ثابت چند مهره سرشناس روی نیمکت پرسپولیس در دیدارهای فصل جاری هستیم.