در شب دوم کنسرت گروه «لیان»، که با حضور چهره‌های سرشناس در تالار وحدت روی صحنه رفت، محسن شریفیان پس از معرفی «محمد بحرانی» (صداپیشه جناب خان)، گفت: قطعا جناب‌خان تاثیر و نقش زیادی در معرفی موسیقی نواحی علی‌الخصوص موسیقی جنوب و بوشهر به نسل جدید داشته است و امیدواریم هرچه زودتر این عروسک محبوب به خانه‌های همه برگردد.

شریفیان افزود: صدای محمد بحرانی به این عروسک روحی بخشیده و جناب خان بدون صدای محمد بحرانی مفهومی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و بازهم شاهد هنرنمایی جناب‌خان در برنامه خندوانه باشیم و از مسئولین می‌خواهیم که در این مورد تدابیر مقتضی را بیندیشند تا باز هم شاهد ترویج فرهنگ بومی و محلی ایران در بین خانواده‌های ایرانی باشیم.

پس از صحبت‌های محسن شریفیان جنب و جوش جالب توجهی در بین حاضرین در سالن تالار وحدت بوجود آمده و همه یکصدا فریاد می زدند: «جناب‌خان را برگردان!».

این واکنش جالب از سوی حاضرین در سالن باعث شد صداپیشه جناب خان بارها و بارها از صندلی خود بلند شود و نسبت به این خواسته جمعیت حاضر ابراز احساسات کند و با حرکاتش نشان دهد که او نمی تواند نقش چندانی در این ماجرا داشته باشد.