عبدالله اسکندری در خصوص فعالیت اخیر خود و حرفه گریم گفت: در حال حاضر مدتی است که مشغول کار در سریال «شهرزاد» هستم.

 

طراح گریم «مختارنامه» در خصوص وضعیت حرفه گریم اظهار داشت: شرایط گریم ما مثل سینمای ما است. گریم با سینما رابطه مستقیمی دارد. اگر حال سینما خوب باشد، گریم هم خوب و نتیجه بخش می شود وگرنه آن اتفاق مطلوب رخ نمی دهد.

 

وی ادامه داد: از طرفی اوضاع همه شغل هایی که در حوزه سینما هستند، به حال این دنیا(سینما) بستگی دارد.

 

وی درباره ورود نسل جدید به حرفه گریم عنوان کرد: برای پیشرفت در این حرفه لازم است که هر کسی وارد می شود، عاشق کارش باشد و اگر اینطور شود به تدریج در کار خود پیشرفت می‌کند. 

وی در ادامه درباره تامین وسایل مورد نیاز گریم تصریح کرد: در اصل دولت باید وسایل مورد نیاز گریم را وارد کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است و حتی خود من با سابقه 45 ساله ای که در این حرفه دارم، همچنان دوستانم از خارج این  مواد را برایم می آورند.

 

اسکندری افرود: اما جوانانی که تازه به این کار ورود پیدا کرده اند، نمی توانند چنین کاری را در راستای وارد کردن مواد و وسایل لازم انجام دهند و همانطور که گفتم  باید دولت و ارشاد این کار را انجام دهند. اقدام که قیمت و هزینه آنچنانی هم ندارد.

 

اسکندری درخصوص پیشنهاد فعالیت در خارج از کشور، خاطرنشان نشان کرد: من به مدت 26 سال با سوری ها سریال و فیلم کار کردم اما در حال حاضر  در سوریه با جنگی که در این کشور رخ داده٬ وضعیتی ایجاد شده که غالبا  سریال های تاریخی ساخته می‌شود.