به گزارش پارس، حمید میرزاده روز چهارشنبه در نشست هیات رییسه این دانشگاه با تاکید بر نقش محوری دانشجویان در دانشگاه و بیان اینکه دانشجویان سرمایه های اصلی این دانشگاه هستند، گفت:باید تلاش همه مسئولان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در جهت رفاه حال دانشجویان و ارتقای کیفی آموزش و پرورش این آنان باشد.


به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف ترسیمی دانشگاه لازم است، دانشجویان به موقع شهریه های خود را پرداخت کنند، افزود: با توجه به این واقعیت که در حال حاضر تنها منبع تامین هزینه های اداری و توسعه دانشگاه آزاد شهریه های دانشجویان است، پرداخت به موقع آن از سوی دانشجویان کمک بسیاری مهمی برای تحقق اهداف دانشگاه است.

وی ادامه داد: برنامه های منسجمی برای کاهش وابستگی به شهریه ها تدوین شده است که با آغاز آن در آینده به تدریج سطح وابستگی به شهریه ها کاهش خواهد یافت.

میرزاده با تاکید بر محوریت آموزش و پروش در دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: هیچ یک از واحدهای دانشگاه اجازه ندارند دانشجویان بدهکار را از شرکت در کلاس ها و خدمات رفاهی و به ویژه امتحانات منع کنند.

وی افزود: دانشجویان نیز برای همکاری با دانشگاه آزاد می توانند شکایت خود را در این زمینه به ایمیل این دانشگاه به نشانی mirzadeh@iau.ac.ir ارسال کنند.