به گزارش پ ارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزرات کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین انتصاب خود به عنوان وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، متن کامل این حکم به شرح زیر است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید رضا اکرمی

سلام علیکم

نظر به سوابق ارزشمند علمی و دینی، شناخت و تجارب مؤثر و کارآمد در امر آموزش و مسائل فرهنگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب می نمایم.

عنایت وامعان نظر به امر توسعه فرهنگی در وزارت متبوع و برنامه ریزی برای برگزاری شایسته و مطلوب فعالیت ها و مناسبت های مذهبی و ارتقاء بینش فرهنگی کارکنان، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برقراری ارتباط پویا با روحانیت معزز و حوزه های علمیه از جمله مواردی است که انشاء الله با درایتی که درحضرتعالی سراغ دارم نسبت به آن اهتمام وی‍ ژه خواهید داشت.

بدیهی است کلیه شوراها و ستادهای فعال در حوزه فرهنگی شامل شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای اقامه نماز و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ستاد وزارت کشور و استانداریها در ذیل شورای فرهنگی و تحت مدیریت جنابعالی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»