به گزارش پارس ، به نقل ازفارس در پیشاور، وقوع چند حادثه تروریستی در شهر پیشاور پاکستان موجب کشته شدن دست کم ۹ تن و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر شد.

حمله به کاروان پلیس

شبه نظامیان پاکستان با کمین در مسیر حرکت کاروان نیروهای پلیس در بزرگراه « سند» در شهر پیشاور پاکستان موجب کشته شدن شش نیروی پلیس شدند.

در این حمله که شب گذشت انجام شد « دلاور بنگش» فرمانده ارشد پلیس، از منطقه « کوهات» به سمت شهر « پیشاور» مرکز ایالت « خیبر پختونخواه» در حال حرکت بود که شبه نظامیان در بزرگراه سند در نزدیکی منطقه « متنی» به سوی خودروی وی و محافظانش آتش گشودند.

این در حالی است که چند موشک نیز به خودروی بنگش شلیک شد.

در این حادثه، بنگش به همراه ۳ نیروی پلیس دیگر به شدت زخمی شدند.

پس از این حمله، سایر نیروهای پلیس که همراه وی بودند به تبادل آتش با شبه نظامیان پرداختند اما شبه نظامیان موفق شدند با کشتن شش پلیس از محل حادثه بگریزند.

حمله به عالم مذهبی افغان

گزارش دیگری نیز حاکی از آن است که یک مهاجم انتحاری با حمله به خودروی یک شخصیت مذهبی افغان به نام « حاج حیات الله» در نزدیکی یک مدرسه مذهبی در حومه پیشاور موجب کشته شدن دست کم ۳ تن و زخمی شدن هفت نفر دیگر شد.

این در حالی است که این عالم مذهبی افغان و رهبر گروه « جماعت الدعوه القرآن و السنت» در زمان این حمله در خودرو نبود و توانست از این حمله جان سالم به در برد.

حمله موشکی به فرودگاه پیشاور

همچنین در حادثه دیگری، افراد ناشناس با موشک فرودگاه پیشاور را هدف قرار دادند که البته این موشک ها به ساختمان فرودگاه اصابت نکرد.

این حادثه تلفاتی در پی نداشته است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.