پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- روز گذشته در مقابل چشم پلیس انگلیس سفارت ایران در لندن مورد تهاجم فرقه شیعه انگلیسی قرار گرفت که اخبار دریافتی حکایت از آن دراد این فرقه «وارد فاز امنیتی شده است».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، گروه رادیکال صادق شیرازی که تاکنون سعی می کرد با بودجه سازمان اطلاعاتی انگلیس در حوزه فرهنگی فعالیت کند بر اساس تصمیمی وارد فاز امنیتی شده است.

این تصمیم در جلسه ای گرفته شد که یکی از بستگان وی در انگلیس با برخی از اعضای وزارت خارجه و سرویس اطلاعاتی انگلیس گرفته شد.

این تصمیم در پی این گرفته شد که فرقه شیعه انگلیسی، بعد از اربعین سال جاری روند ریزش بدنه از آن شدت بیشتری گرفته است به طوری که حتی برخی مسوولین هیاتی که به آنها تمایل داشتند در فاطمیه سالجاری از پذیرش پول و خواسته های این فرقه اجتناب کردند.

اخبار دریافتی از شهر کربلا(پایگاه اصلی این فرقه) حکایت از آن دارد که خروج داعش از عراق توسط نیروهای ایرانی و حشدالشعبی موجب تمایل بیشتر جوانان این شهر به جریان مقاومت شده است.

ریزش بدنه فرقه صادق شیرازی، موجب خواهد شد محافل مختلف شیعی مخصوصا در عراق عملا دیگر حداقل توجهی به این گروه نخواهند داشت.

 فرقه صادق شیرازی بطور کلی و خلاصه، سه محور اصلی انحرافات را ترویج و تبلیغ می کرد.

 1-ترویج قمه‌زنی و موارد مشابه آن - نظیر راه رفتن بر روی شیشه‌، آتش، تیغ زدن بر پشت و اعمالی که آسیب‌زننده است-.

 2-سب و لعن اهل سنت و مقدسات آنان و تأکید بر برائت.

 3-مخالفت آشکار با انقلاب اسلامی و اهانت به بنیانگذار و رهبری معظم انقلاب.

این فرقه همچنین هر حکومت اسلامی پیش از ظهور حضرت مهدی (عج) را حکومت طاغوت می‌شمارند و به این بهانه به تندترین شیوه‌ها به جمهوری اسلامی، تنها حکومت شیعی جهان می‌تازند.