محمدرضا پورابراهیمی با تقدیر از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه گفت: اقدام موشکی سپاه در راستای مواجهه با جریان تکفیری داعش برای پاسخ به شهادت تعدادی از همکاران ما در مجلس شورای اسلامی بود که گوشه ای از اقتدار ایران در مواجهه با جبهه استکبار را نمایان ساخت.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی این حمله موفقیت آمیز را نمایانگر قدرت نظامی ایران خواند و گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش به موقع، مناسب و بجا بود و توان فنی بسیار بالایی را در تجهیزات نظامی ایران به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: این حرکت از بعد راهبردی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توان آن را دارد که از هر نقطه ای از داخل خاک کشور مرکز تروریست ها را صدها کیلومتر دورتر با دقت نقطه زن هدف قرار دهد.

پورابراهیمی افزود: این توانمندی باید به عنوان هشداری برای بازدارندگی تروریست ها و حامیان آنها باشد و اطمینان داشته باشد که درصورت هر حرکت دیگری با پاسخ های جدی تر و شدیدتری رو به رو می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشورهای قدرتمند نظامی جهان متعجب از اقتدار و قدرت نظامی ایران شب حمله را به صبح رساندند. تصویربرداری از مواضع داعش آن هم از آسمانی که در اختیار داعش است همزمان با حمله موشکی و همچنین استفاده از موشک های پیشرفته بسیار مهم بود.

وی با اشاره به تصویب تحریم های جدید علیه ایران توسط سنا گفت: اقدامات جدید سنا به جایی نخواهد رسید و خداوند را شاکریم که امروز اقتدار در مجموعه نظامی و سپاه پاسداران وجود دارد و یاد و خاطره شهیدان عزیزی که این اقتدار نظامی را رقم زدند گرامی می داریم.