علی اصغر میرشکاری اظهار داشت: این شرور تروریست عامل جنایات بسیار زیادی در استان بوده است که در عملیات چند روز اخیر نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیزاعلام کرد: جسد این تروریست بین المللی به همراه چهار نفر از معاونان و عواملش هم اکنون دراختیار نیروی زمینی سپاه است .
این تروریست تکفیری بخاطر جنایات گسترده درمرزهای جنوب شرق 25 سال سوژه تعقیبی نیروهای امنیتی ایران بود.
انفجار در مراسم تاسوعای حسینی چابهار، اعزام عوامل انتحاری برای مساجد، شهادت جمعی از پرسنل ناجا درسال 77، حمله به پست انتطامی درمیدان تامین اجتماعی زاهدان و دهها جنایت دیگر ازا قدامات جلیل قنبرزهی بوده است .
جلیل قنبرزهی سرکرده گروهک انصار الفرقان ازمنابع مالی کشورهای عربی حمایت می شد و جلسات زیادی با نیروهای امریکایی مستقر درافغانستان جهت ضربه زدن به ایران داشت.
بر اساس اسناد اطلاعاتی، تروریست های جند الشیطان مالک ریگی، جیش الظلم و تیم های تکفیری زاییده اقدامات وبرنامه ریزی های این جنایتکار معدوم بوده است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) روز چهارشنبه گذشته در اقدامی مقتدرانه محل اختفای اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان را در شهر چابهار شناسایی و دردرگیری با آنان 2تن را به هلاکت رسانده و پنج نفر را دستگیر کردند.
در ادامه این عملیات، نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور مخفیگاه باقی مانده تیم تروریستی گروهک انصارالفرقان را در ارتفاعات قصرقند شناسایی و روز پنجشنبه با آنان درگیر شده و تعدادی را به هلاکت رسانده و چند تروریست دیگر متواری شدند.
در این عملیات علاوه بر هلاکت تعدادی از تروریست ها و انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده حاوی 600 کیلوگرم مواد انفجاری، همچنین 15 بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد منفجره و ده ها هزار فشنگ جنگی و تعدادی سلاح به غنیمت نیروهای مقتدر قرارگاه قدس در آمد.
رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه تعقیب اعضای فراری این گروهک عصر دیروز در حوالی شهرستان قصرقند با آنان درگیر شده و تمامی باقی مانده تیم تروریستی را به هلات رساندند.