حسین کنعانی‌مقدم عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی  با اشاره به آزمایش موشکی ایران در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به صدور قطعنامه 2231 که در خصوص فعالیت هسته‌ای ایران است  و استفاده از موشک‌های بالستیک را به دلیل توانایی حمل کلاهک هسته‌ای منع کرده بود، ایران به‌خاطر طراحی سپر دفاعی جهت دفاع از تمامیت ارضی این قابلیت را دارد که با برد موشک‌های میان‌برد از خود دفاع کند.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: آزمایش‌های موشکی جز هیچ‌یک از بندهای قطعنامه 2231 نیست و از همین رو دولت و وزارت دفاع با توان این آزمایش‌های موشکی را انجام داده‌ و انجام خواهند داد.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: اینکه آمریکا مدعی است ایران برای انجام این آزمایشات باید اجازه بگیرد یا برای آن محدودیت ایجاد شود، به هیچ وجه جای بحث ندارد؛ چراکه آمریکا به‌ دلیل اقدامات ترامپ به دنبال فرافکنی است و سعی دارد با ایجاد دشمن فرضی، مشکلات خود را حل‌وفصل کند.

وی با بیان اینکه هم دولت و هم نیروهای مسلح باید به این فرافکنی آمریکا توجه کنند، افزود: اقدام اخیر ایران در آزمایش موشکی از سوی وزارت دفاع جای تقدیر دارد و دولت موظف است در مقابل تهدیدات در صحنه نظامی سپر دفاعی خود را مستحکم کند.