مجتبی عبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: متاسفانه اخیراً از طرف بعضی از بانک‌های ایرانی اشخاص، موسسات و شرکت‌های ایرانی تحریم شده‌اند. تحریمی که در اثر توافق با کارگروه اقدام مالی FATF بر کشور تحمیل شده است. توافقی که بجای اینکه حصول به منافع ملی باشد بدتر ذلت ملی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه توافق FATF فاجعه‌ای است که راه نفوذ را به نحو احسن توسط دولت بر غربی‌ها باز کرده، افزود: وقتی کارگروهی ناظر آن رژیم صهیونیستی و عربستان باشند، آیا قابل اعتماد است که ما اجازه بدهیم با دست خودمان فعالیت‌های مالی و اعتباری کشور را بررسی کنند؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این کارگروه در ظاهر با هدف مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم اعلام موجودیت کرده، اما تعریفشان از تروریسم سپاه پاسداران، حزب الله لبنان و امثال آن است. FATF با این هدف خواهان ساقط کردن توان نظامی کشور است.

عبادی گفت: گفته شده باید توان دفاعی و تهاجمی را بالا برد تا قدرتهای غربی احساس تهدید کنند ولی با این توافق عملا غرب به صورت کاملا حساب شده، توسط مقامات ایرانی، قدرت نظامی کشور را نشانه گرفته است. البته در این زمینه موفق هم عمل کرده، چرا که بانک سپه و ملت با وقاحت هر چه تمام به قرارگاه خاتم اعلام می‌کنند چون این قرارگاه در لیست تحریم سازمان ملل قرار دارد از ارائه تسهیلات معذور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: شاید اگر جزئیات این توافق نامه توسط دولت به مردم تبیین می‌شد هیچ موقع مردم اجازه اجرای این فاجعه را نمی‌دادند. ولی با این حال امت حزب الله و جوانان انقلابی اجازه نخواهند داد به هیچ عنوان این موضوع عملی شود.