محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس، با اشاره به آمار بیکاری در کشور که تا پایان سال گذشته به 11.8 رسیده است، اظهار داشت: این آمار بیکاری نتیجه رکودی است که در اقتصاد داخلی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: زمانی که اقتصاد کشوری راکد شود، موسسات و کارگاه‌های تولیدی به تعدیل نیروهای خود اقدام می‌کنند و دیگر نمی توانند نیرو بگیرند؛ تمام این مشکلات بر روی هم افزوده می شوند و در نهایت معضل بیکاری و مشکلات اشتغال را به وجود می آورند.

بهمنی با اشاره به رشد آمار بیکاری در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر آمارهایی که درباره بیکاری اعلام می شود چیزی بالای 3.5 میلیون نفر جمعیت بیکار در کشور است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در پایان پیرامون سخنان رئیس جمهور درباره کاهش نرخ تورم در کشور، خاطرنشان کرد: مهار تورم به چه قیمتی صورت گرفته است؟ این مسئله با استفاده از ایجاد رکود در سطح جامعه انجام شده است؛ زمانی که ما بخواهیم جلوی همه چیز را بگیریم مشخص است که نرخ تورم پایین می آید؛ به طور مثال اگر بگوییم فردا هیچ ماشینی بیرون نیاید میبینیم که مسئله ترافیک به طور کامل حل شده است؛ مهم این است که بتوان هم‌زمان همه آنها را با هم اجرا کرد.