به گزارش پارس ، پس از انتشار خبر با عنوان "افشای کمک‌های مالی دانشگاه آزاد به احزاب اصلاح‌طلب توسط مدیر این دانشگاه" سایت خبری بهاران نیوز به این خبر واکنش نشان داد.

در جوابیه این سایت آمده است:
مطلع شدیم که بازنشر گزارش ”پیامک فوق العاده عجیب اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد به دانشجویان” توسط سایت خبری جهان نیوز، به نحو مغرضانه ای بازتاب یافته است. به نمایندگی از مدیریت محترم پایگاه خبری بهاران، با اعلام این موضوع که علیرغم حمایت های اسبق پایگاه خبری بهاران نیوز از مسوولین حوزه ی تشکل های دانشگاه آزاد، این پایگاه خبری مستقل بوده و به هیچ یک از مدیران دانشگاه آزاد وابستگی مالی و معنوی ندارد و همواره بر این نکته نیز تاکید می شود که پایگاه خبری بهاران نیوز به هیچ حزب و گروه سیاسی در کشور وابسته نیست و صرفا به انتشار اخبار و گزارشات در عین رعایت اصول “صداقت و امانت داری”می پردازد."

مسؤولان سایت بهاران در حالی اقدام به تکذیب انتساب مادی و معنوی سایت خود به دانشگاه آزاد می کنند که مطالعه ای گذرا بر اخبار این سایت هر مخاطب منصفی را به این نتیجه می رساند که این سایت عملا یکی از بولتن های خبری دانشگاه آزاد است.

این سایت که نامی از آن در لیست سایت های مجوزدار وزارت ارشاد به ثبت نرسیده و در حقیقت غیر قانونی به فعالیت می پردازد، تنها تبلیغ رسمی سایت خود را به پایگاه خبری اختصاص داده است که مدیر مسؤول آن از مدیران تشکلهای دانشگاه آزاد است. این در حالی است که در جوابیه این ادعا مطرح شده که حمایت از مسؤولین حوزه تشکل های دانشگاه آزاد، مربوط به گذشته بوده اما این تبلیغ نشان می دهد که این حمایتها همچنان ادامه دارد.