خبرگزاری آریا می‌نویسد؛ در حالی قیمت مرغ در بازار به مرز کیلویی 8000 تومان رسیده که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خود را برای عرضه نامحدود مرغ به قیمت 5500 تومان اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این اعلام آماگی در حالی مطرح شده که بازار روزهای غیرقابل کنترلی را می‌گذراند. این چندمین باری است که مرغ در سال جاری با این وضعیت مواجه می‌شود.
آریا می‌افزاید: نکته عجیب این است که سیاست‌های تنظیم بازار چگونه اجرا می‌شود که به یکباره قیمت مرغ تا این حد افزایش می‌یابد؟ اینکه هزینه تولید و نگهداری برای مرغدار بالا رفته البته مسئله‌ای قابل درک است، اما اینجا حتما باید نقش دولت را نادیده بگیریم؛‌ چرا که اگر در هر بخشی قرار باشد با بالا رفتن هزینه‌ها، فشار به مردم راه حل جبران باشد، نقش دولت تنها به عنوان یک ناظر بی‌کار کاهش می‌یابد. مسئولان وزارت‌خانه مربوطه مشکل را از سر خود باز می‌کنند. 
آریا می‌نویسد: درست در چنین وضعیتی است که دیگر مسئولان دولتی با افتخار از کاهش تورم خبر می‌دهند. سوال این‌جاست که چگونه با افزایش عجیب و غریب قیمت مرغ می‌توان این آمارها را باور کرد. قطعا مسئولان مربوطه می‌دانند که قیمت مرغ چگونه افزایش یافته و حتما آنها بیشتر از بقیه می‌دانند چگونه می‌توان آن را کنترل کرد. بیانیه‌های آبکی و سرکاری گره‌ای از این بازار آشفته باز نخواهد کرد.