پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی از دولت خواست با سعه صدر بیشتری با منتقدان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «پارس» مستقر در دومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در پاسخ به پارس در خصوص نوع برخورد رئیس جمهور با منتقدان اظهار کرد: دولت به صحبت های منتقدان توجه کند زیرا همه نقدها با قصد تخریب بیان نمی شود.

وی افزود: برخی از نقدها دلسوزانه بیان می شود و منقدین به دنبال اصلاح امور هستند.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص استیضاح وزیر علوم هم گفت: استیضاح حق نظارتی مجلس شورای اسلامی است و مجلس به دنبال ایجاد خلل در کار دولت نیست بلکه به دنبال کمک به دولت است.

حمیدرضا ترقی تعامل میان دولت و مجلس را مطلوب دانست و خواستار تلاش دولت در عرصه فرهنگ و اقتصاد برای عملی شدن خواسته مقام معظم رهبری شد.

رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی محاسبات استکبار جهانی در سوریه و در عراق را شکست خورده عنوان کرد و گفت: شکست های استکبار جهانی محاسبات صهیونیست ها را به هم ریخته و طراحی استکبار جهانی به یک نقشه مفتضح تبدیل شده و افکار عمومی جهان امروز نسبت به نقشه های صهیونیست ها بیدار شده است.

ترقی تصریح کرد: ضرباتی که اکنون از جانب مقاومت بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد آمده در طول تاریخ و زمان حیات رژیم جعلی اسراییل بی سابقه بوده است.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اکنون ملت فلسطین علیرغم همه بی غیرتی ها و نبود حمایت برخی کشورهای عربی و اسلامی پیروز نبرد با استکبار خواهد بود.