به گزارش پارس به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی با بستن درهای اصلی مسجدالاقصی مانع از ورود زنان و دختران و جوانان به مسجدالاقصی شد و در مقابل با تدابیر امنیتی ویژه، راه را برای ورود دهها صهیونیست به رهبری چند خاخام باز کرد.


«فلسطین‌الیوم» نوشت: رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نیز تمام درهای اصلی مسجدالاقصی را به روی فلسطینیان بست و مانع از ورود زنان، دختران و جوانان به آن شد.
 
دو تن از کارمندان وزارت اوقاف اسلامی در اینباره گفتند که این اقدامات از هفته قبل اتخاذ شده است و این رژیم عملا در حال اجرای برنامه زمانی در مسجدالاقصی برای فلسطینیان و صهیونیست‌هاست به نحوی که از ساعت هفت و نیم صبح تا یازده و نیم (به جز روزهای جمعه و شنبه) درهای مسجدالاقصی به روی فلسطینیان بسته می‌شود و صهیونیستها به آن هجوم می‌برند.
 
زنان و دختران مجبور شدند نماز امروز صبح خود را در خیابانهای اطراف مسجدالاقصی اقامه کنند و در پایان نماز با تجمعاتی در مقابل درهای مسجدالاقصی تکبیر سر دادند.
 
در مقابل دهها صهیونیست با رهبری خاخامهای یهود وارد مسجدالاقصی شدند و ارتش رژیم صهیونیستی برای حمایت از آنان، در اطراف عبادت‌کنندگان داخل مسجدالاقصی یک حصار امنیتی تشکیل داده بودند.