به گزارش پارس نیوز، 

مهران عابدزاده افزایش خرید اینترنتی را موجب توسعه کسب و کار و اشتغالزایی دانست و افزود:پارسال 33 هزار بسته حاوی کالای خریداری شده اینترنتی توسط پست دزفول توزیع شده است.
وی در ادامه با تشریح خدمات دفاتر پستی با بیان اینکه این دفاتر ملزم به ارائه کلیه خدمات پستی به شهروندان هستند و نباید فقط یک نوع خدمت پستی خاص را به شهروندان تحمیل کنند بیان داشت: در حال حاضر 144 خدمت پستی در دزفول ارائه می شود که شامل پست سنتی،ارائه کارت ملی،خرید اینترنتی نوین cod (پرداخت هزینه خرید در محل) ،نامه های عادی،سفارشی ، پیشتاز و پست ویژه فرودگاهی می باشند.
رئیس اداره پست دزفول با تائید اینکه رویکرد اداره پست درآمدزایی از راهکار قانونی و ایجاد فعالیت و ارائه خدمات جدید است در خصوص ارائه کارت ملی هوشمند گفت:برای همکاری بیشتر با مردم و ارائه خدمات به افراد ناتوان که امکان حضور در دفاتر پستی برای ثبت نام و عملیات ثبت کارت ملی را ندارند ایستگاه سیار ثبت نامه کارت ملی هوشمند در دزفول راه اندازی شده است.
وی بیان داشت:علاوه بر اهواز در 2 شهرستان بهبهان و دزفول دستگاه سیار برای ثبت نام کارت ملی هوشمند راه اندازی شده تا افراد کم توان،ناتوان و معلول که توانایی حضور در مراکز پستی را ندارند به سهولت بتوانند برای دریافت کارت ملی جدید ثبت نام رایگان انجام دهند .
عابدزاده با بیان اینکه ارائه خدمات سیار پست مشمول نوبت دهی و دریافت هزینه اضافه نیست گفت:تاکنون خدمات پست سیار در بیمارستان بزرگ دزفول ارائه شده و در ندامتگاه این شهرستان نیز در دست اقدام است.
رئیس اداره پست دزفول در خصوص اقدام این اداره برای جلوگیری از پست کالاهای قاچاق نیز گفت:هر نوع کالای خارجی نو برای جابجایی از طریق پست باید دارای برگ سبز گمرک باشد ضمن اینکه فتوکپی کارت ملی مالک آن نیز الزامی است در غیر اینصورت قاچاق محسوب شده و از سوی پست ارسال نخواهد شد .
پارسال 553 هزار و 781 خدمت پستی در دزفول ارائه شده و 369 هزار و 376 مرسوله پستی در این شهرستان توزیع شد.
7278/6068