شهر جدید پرند در هشتمین روز دهه مبارکه فجر میزبان احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و نیز محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید شد.

 

اصغری در جریان بازدید و افتتاح مسکن مهر پرند، اظهار کرد: در دهه فجر در مجموع ۵ هزار واحد مسکن مهر در تهران افتتاح می‌شود و تا پایان امسال شاهد افتتاح ۳ هزار واحد دیگر خواهیم بود.

 

مهرآبادی افزود: به مناسبت دهه فجر در کشور ۸۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود و تا پایان اسفندماه مجموع واحدهای مسکن مهر افتتاحی کشور در مجموع به یک میلیون و ۸۸۵ هزار واحد خواهد رسید و امیدواریم به زودی تمام تعهدات این حوزه را به انجام برسانیم.

 

وی همچنین گفت: در دولت تدبیرو امید با وجود تنگناهای موجود بیش از ۵۴ درصد واحدهای مسکن مهر یعنی ۸۴۰ هزار واحد تحویل داده شده است.

 

همچنین محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سخنانی با بیان اینکه در پرند در مجموع ۷۰ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده عنوان کرد: ۱۷ هزار واحد در دولت قبل افتتاح شده و مابقی در دولت جدید در حال افتتاح است.

 

وی همچنین به ساخت ۲۱ مدرسه در سایت‌های مسکن مهر پرند اشاره کرد و گفت: در ربع قرن قبل از دولت تدبیرو امید تنها ۱۶ مدرسه در پرند موجود بود و امروز توانسته‌ایم از ۸ هزار واحد مسکن مهر مورد تعهد خود در سال جاری ۴۱۲۰ واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

 

پایان بخش این سفر دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با خانواده شهید مسعود پتراکو بود که سال ۶۴ در شلمچه به شهادت رسیده است.