به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران امروز صبح در نشست خبری، گفت: در ایام نوروز تهران تقریبا مقصدی عبوری به شمار می آید و کمتر کسی برای اقامت در تهران سفرمی کند. لذا هتل ها و مهمانپذیر های استان تهران تا ۴۰ درصد در نوروز تخفیف می دهند.

خسرو ابادی با اشاره به افزایش ساعات کاری درموزه های استان تهران و باز بودن آنها در تمامی ایام نوروز بدون تعطیلی از تخفیف بازدید از آنها به تهران کارت خبر داد که این کارت با همکاری شهرداری ها در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران نیز در ادامه با اشاره به تخفیفات سفره خانه های سنتی گفت در این ایام سفره خانه های سنتی تا ۲۵ درصد تخفیف دارند.

وی افزود: جهت رفاه حال مسافران نوروزی شهرداری اماکنی را برای اسکان موقت تعیین کرده که امکانات اولیه در آن فراهم است.

وی در ادامه از تعیین چند مکان برای اسکان موقت و زدن چادر در استان تهران خبر داد و گفت: این مکان ها در نزدیکی سوله هایی است که شهرداری جای آن را مشخص کرده تا اگر هوا سرد شد مسافران مشکلی نداشته باشند که یکی از این مکان ها در خیابان خاوران و یکی در نزدیکی بهشت زهرا و یکی هم در اتوبان شهید بابایی است و بقیه مکان ها نیز در صورت قطعی شدن به اطلاع مسافران می رسد.