شاید تصور داشته باشید، خرید سیم گالوانیزه شده مفتولی از تولید کننده فرایند سخت و دشواری باشد اما باید بدانید که دو کارخانه مفتول گالوانیزه که سهم بسیاری زیادی در عملیات ساخت و توزیع این محصول فلزی به بازار را دارند با فروش مستقیم این کالا تلاش در کنترل قیمت سیم گالوانیزه داشته اند.

یکی از مهم‌ترین موارد بر هزینه نهایی در هنگام خرید مفتول ، موضوع ارتباط مستقیم با (خرید بی واسطه) تولید کننده مفتول گالوانیزه (کارخانه مفتول گالوانیزه) است، زمانی که شما بخواهید مفتول گالوانیزه را با تناژ بالا به صورت کیلویی (کلاف و شاخه ای) یا حتی در تناژ کم خریداری نمایید، مواردی مانند: میزان تولید، دستمزد کارگر، خط تولید، مواد اولیه، حمل و نقل، دستگاه‌های پیشرفته... بر روی تعرفه نهایی و قیمت مفتول تاثیر مستقیمی دارند اما "هزینه سود پنهان واسطه‌های آهن آلات" دقیقا آن چیزیست که می‌تواند خرید شما را به یک خرید نا موفق تبدیل کند.

در ادامه لیست ده فروشنده سیم مفتول گالوانیزه را به شما معرفی خواهیم کرد که شامل 2 بزرگترین کارخانه تولید کننده این کالای صنعتی نیز است.

بررسی لیست فروشنده و کارخانه سیم مفتول گالوانیزه

لیست 10تایی زیر شامل 8 فروشنده سیم مفتول گالوانیزه و 2 کارخانه مفتول گالوانیزه است که به احتمال زیاد برای خریداران سیم مفتول از اهمیت بالایی برخوردار باشد. اگرچه امکان خرید سیم مفتول از فروشنده‌ها وجود دارد، اما با هدف حذف سود واسطه‌گری، خرید مفتول گالوانیزه از کارخانه‌های تولید مفتول گالوانیزه انتخاب به صرفه‌تری است.

1

چرا که خرید سیم مفتول از کارخانه مفتول گالوانیزه یا همان تولید کننده مفتول گالوانیزه با قیمت پایین‌تر امکان پذیر است. بنابراین اگرچه ما در این لیست 8 فروشگاه آهن آلات جهت خرید و فروش سیم مفتول معرفی کرده‌ایم، اما پیشنهاد ما این است که تا حد امکان از کارخانه‌های تولید کننده مفتول گالوانیزه سفارش خود را پیگیری و ثبت کنید.

فولاد توفیقی؛ کارخانه سیم مفتول گالوانیزه

بدون اغراق بزرگترین کارخانه تولید مفتول گالوانیزه گرم و سرد در ایران کارخانه فولاد توفیقی است. صنایع فولاد توفیقی توانسته با استفاده از مواد اولیه فوق العاده باکیفیت و با برخورداری از کارشناسان کنترل کیفیت محصولات ارزنده‌ای را از سال 1374 به بازار ارائه کند.

از طرفی به دلیل ماهیت این فروشگاه که خود تولید کننده سیم مفتول گالوانیزه است، با حذف هزینه واسطه‌گری، توانسته نرخ کیلویی خرید مفتول را تا حد زیادی کاهش دهد.

امروز آهن؛ تولید کننده مفتول گالوانیزه

اگرچه فولاد توفیقی در تولید و فروش سیم مفتول گالوانیزه دست بالا را دارد، اما به هر حال نمی‌توان از نام امروز آهن به عنوان کارخانه مفتول گالوانیزه چشم پوشی کرد. کارخانه امروز آهن توانسته به لطف برخورداری از مزایایی نظیر تولید سیم مفتول گالوانیزه باکیفیت، قیمت مناسب، ارائه فاکتور فروش و ... نگاه بسیاری از خریداران بازار را به سمت خود جلب کند.

اصفهان آهن؛ فروشنده سیم مفتول گالوانیزه

یکی از برترین فروشندگان آهن آلات در شهر اصفهان است که فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده و تا کنون در مسیر خود ثابت قدم مانده است. هدف غایی این سایت رساندن محصولات از جمله سیم مفتول گالوانیزه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتری است.

مرکز آهن؛ فروشنده مفتول گالوانیزه

فروشگاه مرکز آهن با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان توانسته با بیش از سه دهه افتخارات بی نظیری را کسب نماید. این شرکت با ارائه خدمات گسترده توانسته نظر بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی را جلب نماید. در حال حاضر بیش از 150 نفر در این سایت فروشگاهی در سمت‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مفتول آی آر؛ فروشگاه واسطه مفتول سفید

فروشنده مفتول آی آر با هدف ارائه فروش محصولات مفتولی راه اندازی شد، که با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و تاثیر آن بر کسب و کارها، این مجموعه تصمیم گرفت فعالیت خود را در فضای وب گسترش دهد. امروزه امکان خرید سیم مفتول گالوانیزه باکیفیت از مفتول آی آر فراهم است.

2

آهن ملل؛ فروشنده سیم مفتول گالوانیزه

آهن ملل با سابقه طولانی در تامین نیاز به آهن آلات در پروژه‌های صنعتی و عمرانی، توانسته اعتبار بالایی در بازار کسب کند. در حال حاضر آهن ملل به عنوان یک فروشنده سیم مفتول گالوانیزه نقش کلیدی در شهر اصفهان ایفا می‌کند و محصولات کارخانه‌جات را با قیمتی مناسب به دست مشتریان می‌رساند.

شایان؛ فروشگاه سیم مفتول گالوانیزه

فروشگاه شایان تلاش کرده در زمینه خرید فروش آهن‌آلات از جمله سیم مفتول گالوانیزه نقش یک واسطه بی طرف را بازی کند. این فروش قصد دارد تا با ارائه نقد و بررسی مشتریان و همچنین راهنمایی‌هایی بدون جانبداری از یک برند خاص بهترین مشاور افراد در زمان خرید باشد.

آهن تخفیف؛ فروشنده سیم مفتول گالوانیزه

فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف که از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع مفتول شروع کرده است، امروزه به عنوان یک مرکز فروش پرطرفدار و مرجع استعلام قیمت سیم مفتول گالوانیزه محسوب می‌شود.

آهن میثاق؛ فروشنده مفتول گالوانیزه

فروشگاه تجاری آهن آلات میثاق یکی دیگر از فروشندگان برتر سیم مفتول گالوانیزه است که قدمت فعالیت آن در این حوزه به بیش از 35 سال می‌رسد. انبار اصلی این فروشگاه در بازار آهن تهران در شادآباد قرار دارد. پاسخگویی 24 ساعته، ارسال کالا به سراسر کشور و ارائه فاکتور از جمله مزایای خرید از این فروشگاه است.

فولاد سل؛ فروشگاه مفتول گالوانیزه

هلدینگ پتروسازه با نام تجاری فولادسل در سال 1389 شروع به کار نمود. در ادامه این فروشگاه تصمیم گرفت وارد فضای وب شود. به اعتقاد خود مجموعه فولادسل، این فروشگاه بیش از انکه یک فروشنده محصولات باشد، یک مشاور خرید برای همراهی خریداران سیم مفتول گالوانیزه است.

مزیت خرید مستقیم از تولید کننده مفتول گالوانیزه

خرید سیم مفتول گالوانیزه از کارخانه سیم مفتول گالوانیزه امتیازات بی شماری دارد. شاید بزرگترین و مهمترین مزیت خرید مفتول گالوانیزه از کارخانه تولیدی مفتول گالوانیزه، حذف واسطه و کاهش قیمت خرید سیم مفتول باشد. اما تنها مزیت چنین خریدی کاهش قیمت سفارش نیست.

3

به عنوان مثال خرید سیم مفتول از فروشنده محدودیت‌های زیادی دارد، در حالی که امکان ثبت سفارش سیم مفتول گالوانیزه از طریق شرکت تولید کننده مفتول گالوانیزه با هر تناژی وجود دارد.

عوامل برتری کارخانه تولید مفتول گالوانیزه  فولاد توفیقی و امروز آهن

این که چرا باید سیم مفتول گالوانیزه را از کارخانه مفتول گالوانیزه (تولید کننده مفتول گالوانیزه) خریداری کنیم، نه فروشنده سیم مفتول گالوانیزه، به دلایل متعددی بازمی‌گردد.

از مهمترین عواملی که باعث می‌شود خریداران حرفه‌ای سفارش خود را از طریق کارخانه مفتول ثبت کنند، عبارت است از:

  • کاهش قیمت خرید
  • تنوع بالای سیم مفتول گالوانیزه
  • کیفیت مناسب مفتول گالوانیزه
  • امکان ثبت سفارش مفتول گالوانیزه در تناژ بالا

به عنوان مثال شما می‌توانید با ورود به سایت امروزآهن https://emroozahan.com/ انواع مفتول گالوانیزه، مسوار و ... مشاهده و به صورت مستقیم خرید خود را ثبت نمایید.

فولاد توفیقی و امروز آهن؛ 2 کارخانه مفتول گالوانیزه

احتمالاً تا به این لحظه جهت ثبت سفارش خرید سیم مفتول گالوانیزه از کارخانه مفتول گالوانیزه به جای فروشنده مفتول گالوانیزه قانع شده باشید. به هر حال نمی‌توان از مزایای خرید مفتول از تولید کننده مفتول گالوانیزه به سادگی عبور کرد.

اگر قصد جدی مبنی بر خرید سیم مفتول گالوانیزه دارید، پیشنهاد ما این است که سفارش خود را از طریق دو کارخانه سیم مفتول گالوانیزه بزرگ ایران یعنی فولاد توفیقی و امروزآهن ثبت نمایید. با توجه به رضایت اغلب مشتریان می‌توان ادعا کرد شما هم از خرید خود پشیمان نخواهید شد.