مسیر مشهد به کیش 1200 کیلومتر مسافت دارد که یکی از طولانی‌ترین مسیرهای ایران محسوب می شود. اما دیدن این جزیره رویایی ارزش این را دارد که این مسافت طولانی را طی کرده و خود را به سواحل نیلگون، تفریحات هیجان‌انگیز آبی، مراکز خرید لوکس و هتل‌های متنوع آن برسانید. اما همانطور که می‌دانید همه‌ی این موارد نیاز به هزینه‌ای دارند که باید پیش از سفر به کیش آن‌ها را برآورد کنید. عوامل بسیاری در هزینه سفر شما دخیل هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع بلیط سفر، هزینه هتل های کیش، مدت اقامت و تفریحاتی که در این جزیره اختیار می‌کنید، اشاره کرد.

هزینه سفر مشهد به کیش چقدر است؟

یکی از مسائلی که در هزینه سفر شما تاثیر بسیار زیادی دارد، نوع دسترسی شما به مقصد مورد نظر است. سفر به کیش از مشهد مقدس نیاز به طی کردن مسافتی طولانی دارد. شما می‌توانید این مسیر را با هواپیما، قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی طی کنید. در صورت استفاده از مسیرهای زمینی می‌بایست بلیط خود را به مقصد بندرعباس دریافت کنید. پس از حدود 15 ساعت به این شهر می‌رسید و لازم است به بندر چارک بروید. از این بندر می‌توانید با لندیکرافت خود را به جزیره کیش برسانید.

  • هزینه بلیط اتوبوس از مشهد به بندر عباس در زمستان ۱۴۰۲: 265 هزار تومان
  • هزینه بلیط قطار از مشهد به بندر عباس در زمستان ۱۴۰۲: 300 هزار تومان

هزینه بلیط هواپیما مشهد به کیش

بهترین و سریع‌ترین راه برای طی کردن مسیر طولانی مشهد به کیش، گرفتن بلیط هواپیماست. این مسیر هوایی حدود 2 ساعت به‌ طول می‌انجامد. هزینه این بلیط بسته به فصل سفر و همچنین نوع ایرلاین متفاوت است. برای دریافت بلیط هوایپما مشهد کیش، می‌توانید از وبسایت‌های اینترنتی انواع بلیط‌های چارتر، لحظه آخری، اکونومی و سیستمی را دریافت کنید. هزینه بلیط هواپیما مشهد کیش در زمستان ۱۴۰۲ از 1،900،000 تومان شروع می‌شود.

هزینه هتل های ارزان کیش

با وجود هتل های کیش که لاکچری هستند، هتل‌هایی اقتصادی نیز برای اقامت ارزان کیش وجود دارد. این هتل‌ها برای کسانی که مایلند اکثر تایم سفر خود را به تفریحات این جزیره بپردازند، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. اکثر این هتل‌ها دارای امکانات قابل قبولی هستند و مطمعناً انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. در ادامه به معرفی ۳ هتل ارزان جزیره کیش می‌پردازیم.

نام و ستاره هتل

شروع قیمت اتاق‌ها (بهمن 1402)

آدرس هتل

هتل سان رایز

2،500،000 تومان

نوار سیاحتی روبروی پردیس 2 شماره 49

هتل ریان قائم

1،600،000 تومان

میدان ساحل، خیابان ثنائی

هتل پارس نیک

1،500،000تومان

میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

هزینه اقامت در هتل های لوکس کیش

اگر به‌دنبال اقامتی لوکس و شاهانه هستید و بودجه کافی دارید، می‌توانید با رزرو هتل های 4 ستاره کیش و همچنین هتل های 5 ستاره آن، خواسته‌ی خود را برآورده کنید. یکی از این هتل‌ها، هتل بین المللی کیش است که دارای امکاناتی فراتر از حد انتظار شماست. جالب است بدانید که نرخ مهمانان داخلی و خارجی در این هتل متفاوت است. در اکثر این هتل‌های پنج ستاره کیش، نمایی زیبا از ساحل خلیج‌ فارس از تراس‌های آن‌ها مشخص است. در کیش این هتل‌های پنج ستاره، کم نیستد. برجسته‌ترین هتل‌های بین المللی و لوکس کیش عبارتند از:

نام و ستاره هتل

شروع قیمت اتاق‌ها (بهمن 1402)

آدرس هتل

هتل ترنج کیش

8،500،000 تومان

جاده جهان - بعد از میدان جاسک

هتل بین المللی کیش

4،000،000 تومان

تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل داریوش

۷،161،000 تومان

میدان داریوش

هزینه سفر مشهد به کیش

همانطور که گفته شد هزینه سفر به ‌میزان زیادی تحت تاثیر دو عامل مهم نوع بلیط و هتل محل اقامت شما دارد. به‌عنوان مثال اگر مایلید که با هواپیما به کیش بیایید و در یکی از هتل‌های لوکس به مدت ۳ شب اقامت کنید، هزینه سفر شما چیزی حدود 20،000،000 تومان خواهد شد. شما می‌توانید با انتخاب راه‌های زمینی و انتخاب هتل‌های ارزان در میزان هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. همچنین سفر با تور کیش می‌تواند ارزان‌ترین گزینه برای رسیدن به مقصد شما باشد.

حتی اگر در شهر دوری مانند مشهد از جزیره کیش باشید، جاذبه‌ها و زیبایی سواحل آن شما را به سمت خود جذب می‌کند. سفر مشهد به کیش یک سفر طولانی محسوب می‌شود که سهل‌ترین راه برای آن استفاده از خط هوایی است. اگر هزینه سفر برایتان اولویت دارد، می‌توانید از مسیرهای دیگری مانند قطار و اتوبوس برای کاهش هزینه سفر خود استفاده کنید. البته فاکتور مهم‌تر انتخاب نوع هتل کیش است. هتل‌های ارزان و لوکس کیش با امکانات متنوعی پذیرای مسافرانی از تمام اقشار جامعه هستند.

سوالات متداول

مهم‌ترین فاکتور در تعیین هزینه سفر چیست؟

انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین عواملی است که هزینه سفر شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

هزینه بلیط هواپیما مشهد به کیش از چه نرخی شروع می شود؟

هزینه بلیط هواپیما تابع زمان سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی شماست. این نرخ برای کلاس اکونومی در زمستان 1402 از 1،900،000 تومان شروع می‌شود.

ارزان‌ترین هتل‌های کیش برای اقامت چه هتل‌هایی هستند؟

هتل‌های پارس نیک، پارسیان، گلدیس، ریان قائم، ققنوس، افتاب شرق و شباویز از هتل‌های سه ستاره و ارزان کیش به ‌شمار می‌روند.