کیش، از زیباترین و شگفت‌انگیزترین جزایر استان هرمزگان است که با داشتن سواحل بی‌نظیر و جاذبه‌های تفریحی فراوان، همه روزه از گردشگران داخلی و خارجی زیادی میزبانی می‌کند. اگر شما نیز برای گذران تعطیلاتی مفرح و هیجان‌انگیز، قصد سفر به این جزیره رویایی را دارید، بهتر است از هر لحظه حضور خود در کیش استفاده کنید و جاهای دیدنی گوناگون آن را ببینید. خوشبختانه در این شهر توریستی، امکان تفریح و خوش‌گذرانی تا پاسی از شب برای گردشگران فراهم شده است؛ فقط کافی است با تفریحات شبانه کیش آشنا شوید. از آنجایی که شب‌های کیش، آب‌وهوای مطبوع و دلچسبی دارد و شهر با جنب‌وجوش و گشت‌وگذار شهروندان و مسافران، چهره زیبا و زنده‌ای به خود گرفته است، توصیه می‌شود در طول سفر، تجربه بهترین تفریحات شبانه کیش را از دست ندهید. برای تکمیل لیست گردشگری خود برای سفر به این جزیره توریستی و زیبای ایران، با ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با بهترین تفریحات شبانه کیش

اگر به کیش سفر می‌کنید، باید بدانید که برخی تفریحات در این جزیره تماشایی وجود دارند که برای گذران اوقاتی خوش در شب، مناسب هستند. این شرایط، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین بهره را از ساعت‌های حضور در کیش ببرید و با جاهای دیدنی مختلف آن، آشنا شوید. به‌طور کلی، حال‌وهوای شب‌های کیش بسیار متفاوت از روزهای آن است؛ بنابراین حتما از انجام تفریحات شبانه در کیش، لذت ببرید و به این شکل، خاطره‌انگیزترین لحظات را در کنار دوستان، خانواده و همسفران خود سپری کنید. در ادامه برخی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات شبانه جزیره زیبای کیش، معرفی شده‌اند.

جنگ های شبانه کیش

برای دور شدن از روزمرگی‌ها و لذت بردن از ساعت‌هایی خوش و پرانرژی، بهتر است به یکی از جنگ‌های شبانه کیش بروید و از دیدن هنرهای نمایشی در فضایی شاد و پرخنده، لذت ببرید. بهترین جنگ شبانه کیش، شامل اجراهای زنده است که با رقص، موسیقی، شعرخوانی و غیره همراه است. اکثر گردشگران در طول سفر به جزیره رویایی کیش، ساعت‌هایی را به حضور در جنگ‌های شاد و مفرح شبانه اختصاص می‌دهند و به این شکل، خستگی را از تن و ذهن‌شان دور می‌کنند. جالب است بدانید که اکثر این برنامه‌ها، در پارک‌های ساحلی جزیره کیش برگزار می‌شوند؛ ازاین‌رو بعد از وقت‌گذرانی و تفریح در سواحل، می‌توانید سری به محل برگزاری این برنامه‌های شاد بزنید و از قرار گرفتن در فضایی مفرح که همه در حال خندیدن هستند، لذت ببرید.

شهربازی هایلند کیش

یکی دیگر از تفریحات شبانه در کیش که برای خوش‌گذرانی تمام اعضای خانواده و با هر سنی مناسب است، شهربازی هایلند نام دارد. در این مجموعه تفریحی، بیش از 100 وسیله بازی متنوع و به‌روز وجود دارد که می‌توانید با توجه به روحیه و علاقه خود آن‌ها را انتخاب کنید؛ همچنین شهربازی هایلند، با داشتن بخش‌های تفریحی مختلف، گشت‌وگذار شبانه در طول سفر به کیش را به یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات سفرتان تبدیل می‌کند. لازم به ذکر است در کنار انتخاب وسایل بازی مختلف می‌توانید، سری به بخش‌های مفرح و مهیج شهربازی هایلند مانند آکواریوم، سینما ۷ بعدی، سالن تیراندازی، پیست کارتینگ، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، آبشار مصنوعی، ترامپولین، آتش‌بازی، اتاق فرار، رستوران، فست‌فود و پارک دلفین کیش بزنید.

پارک دلفین کیش

در میان لیست بهترین تفریحات شبانه کیش، نباید از جذابیت‌های پارک دلفین به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش، غافل شوید. پارک دلفین، در یک مجموعه تفریحی بزرگ قرار دارد که می‌توانید بعد از تماشای رقص و بازیگوشی دلفین‌ها و گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها، به باغ پرندگان و همچنین باغ وحش مجموعه بروید و از تماشای حیوانات و پرندگان کمیاب و بی‌نظیر به وجد بیایید. اگر قصد بازدید از پارک دلفین کیش را دارید، پیشنهاد ما این است که چند ساعت را به گشت‌وگذار در این مجموعه تفریحی، اختصاص دهید و تماشای تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری موجود در آن را از دست ندهید. برخی از خاص‌ترین جانورانی که در این مجموعه زندگی می‌کنند، عبارت است از: شترمرغ، لک‌لک، پلیکان، قو، توکان، تورکو، شیر دریایی، گراز دریایی، پنگوئن‌ و دلفین‌.

پارک ساحلی مرجان

یکی دیگر از برجسته‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب که شگفتی‌ها و زیبایی‌های خلیج فارس را به نمایش گذاشته است، پارک ساحلی مرجان نام دارد. در این پارک، تمام امکانات رفاهی و تفریحی که برای گذران ساعاتی خوش و مفرح به آن نیاز دارید، فراهم شده است؛ ازجمله این امکانات می‌توان به مواردی همچون: فضای سبز، آلاچیق‌ها، مجسمه‌ها، آب‌نماها، محل بازی کودکان، رستوران‌ها با منوی غذای سنتی و دریایی، کافه‌ها و غیره اشاره کرد. شما قادرید، از تمام امکانات تفریحی ذکر شده در شب‌های زیبای کیش و در پارک ساحلی مرجان استفاده کنید و در عین حال از تماشای مناظر باشکوه از خلیج فارس که با نورپردازی‌های منحصر‌به‌فرد همراه است لذت ببرید. توصیه می‌شود در لیست تفریحات شبانه در جزیره کیش، حتما گشت‌وگذار در پارک ساحلی مرجان را نیز لحاظ کنید.

کشتی تفریحی اوستا کیش

مگر می‌شود به جزیره کیش بروید و خوش‌گذرانی در کشتی‌های تفریحی آن را از دست بدهید. به‌طور کلی، گشت‌وگذار با کشتی‌های تفریحی که برروی آب‌های خلیج فارس شناور هستند، یک بخش غیرقابل انکار از سفر به این جزیره شگفت‌انگیز است که نباید از آن غافل شوید. برای این کار گزینه‌های مختلفی دردسترس شما هست که می‌توانید با توجه به بودجه و اولویت‌های خود آن‌ها را برای گذران ساعاتی خوش و مفرح انتخاب کنید. قایق‌های کف شیشه‌ای، کشتی‌های تفریحی، کشتی‌های آکواریوم و... گزینه‌هایی است که پیش‌روی شما قرار دارد و هر کدام از آن‌ها برنامه‌های تفریحی جذابی برگزار می‌کنند. تصور کنید که در یک کشتی روی دریا هستید و از تفریحات شبانه‌ای مانند موسیقی زنده، صرف شام، جنگ‌های شاد و تماشای کمدین استندآپ لذت می‌برید.

بولینگ مریم کیش

یکی دیگر از جذاب‌ترین تفریحات شبانه‌ای که می‌توانید در سفر به کیش آن را در لیست گردشگری خود لحاظ کنید، بولینگ مریم است که برای گذران لحظاتی خوش، در کنار دوستان یا عضای خانواده مناسب است. در این مجموعه تفریحی، تجهیزات و وسایل بازی به‌روز و مجهزی وجود دارد که حال‌وهوای شاد و مفرحی را به شما هدیه می‌دهند. پس از تهیه بلیط، در بولینگ مریم می‌توانید از انجام بازی‌ها و تفریحاتی نظیر ۱۲ لاین بولینگ، بازی‌های الکترونیکی، بیلیارد، فوتبال‌دستی و کافه‌تریا لذت ببرید.

تله کابین میکا مال کیش

اگر عاشق هیجان هستید و از تماشای جذابیت‌های شهر و مناظر باشکوه دریا از ارتفاع لذت می‌برید، به تله کابین میکا مال کیش بروید و ساعات خوشی را سپری کنید. این مجموعه تفریحی در بین تفریحات شبانه کیش، فرصتی عالی برای دیدن شگفتی‌های خلیج فارس، محسوب می‌شود که امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود 4 ایستگاه مختلف در تله کابین میکا مال کیش، امکان تجربه لحظاتی مهیج و خاطره‌انگیز را در ارتفاعات جزیره فراهم کرده است.

سفر با تور کیش برای گذران لحظاتی مفرح و خاطره انگیز

حالا که با لیست بهترین و جذاب‌ترین تفریحات شبانه کیش آشنا شدید، بهتر است برای برنامه‌ریزی سفری مفرح و به‌یادماندنی اقدام کنید. اگر می‌خواهید در راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شکل ممکن به کیش بروید، پیشنهاد ما به شما رزرو تور کیش(https://www.eghamat24.com/KishTours.html) از سایت‌های معتبر، در زمینه معرفی تورهای گردشگری مختلف به مقصد این جزیره رویایی است. سایت اقامت24، با سال‌ها تجربه در زمینه معرفی تورهای گردشگری، امکان بررسی و مقایسه تورهای متنوع کیش را از نظر قیمت، زمان برگزاری، امکانات رفاهی و خدمات گردشگری را برای شما فراهم کرده است. پس از این مرحله نیز می‌توانید، برای رزرو آنلاین گزینه موردنظر خود به‌منظور تجربه سفری متفاوت، به‌یادماندنی و مهیج اقدام کنید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل 3 ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

کلام پایانی

کیش، از تماشایی‌ترین و توریستی‌ترین جزایر در جنوب ایران است که فرصت گذران تعطیلاتی شاد و مفرح را برای گرشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است. در این جزیره، برای شب‌های سفر شما نیز، امکانات تفریحی متنوع و بی‌شماری درنظر گرفته شده است تا به این شکل از هر لحظه از حضور خود در کیش، لذت ببرید. تفریحات شبانه کیش، به‌قدری زیاد است که هر نوع سلیقه، علاقه و بودجه‌ای را شامل می‌شود. از تفریح در بهترین جنگ شبانه کیش گرفته تا خوش‌گذرانی در کشتی‌های تفریحی که برروی آب‌های خلیج فارس شناور هستند، همه و همه برای گذران ساعاتی خوش و مفرح، در طول سفر به کیش برای شما فراهم شده است. برای تکمیل لیست گردشگری خود، می‌توانید از محبوب‌ترین تفریحات شبانه جزیره کیش که در این مطلب معرفی شده است، بهره ببرید.