دبی، استانبول، گرجستان سه مقصد پر طرفدار و پر گردشگر می باشند که هر ساله از سراسر جهان و به خصوص ایران مسافران زیادی به این سه کشور سفر می نمایند. در ادامه مطلب برای شما عزیزان هزینه سفر به این سه مقصد و هزینه هایی که در طول سفر خواهید داشت را شرح داده ایم تا بهتر بتوانید برای سفر خود تصمیم گیری نمایید.

در ادامه برای شما عزیزان هزینه تور های اقتصادی و همچنین تور دبی از تهران ، استانبول و گرجستان را بررسی نموده ایم تا بهتر بتوانید برای سفر خود پس انداز نمایید.

ASIAN COUNTRIES.jpg

صفر تا صد هزینه های تور دبی :

به طور کلی تور های دبی، چه برای کار سفر نمایید و چه برای سفر های خانوادگی و ... شامل هزینه پرواز رفت و برگشت، هزینه اقامت در هتل، هزینه ترانسفر رفت و برگشت و بیمه مسافرتی می باشد.

البته لازم به ذکر است نرخ تورهای دبی با توجه به اینکه پاییز و زمستان، های سیزن سفر به دبی می باشند، نرخ پروازی و نرخ هتل ها در این فصل بالاتر از تابستان می باشد.

تور ارزان دبی:

اگر تنها برای اقامتتان می خواهید هتل رزرو نمایید و به صرفه تمام شدن تورتان برایتان اهمیت دارد؛ بهتر است به سراغ هتل های 3 ستاره یا تور لحظه آخری دبی بروید. این هتل ها مناسب برای اقامت مسافرانی می باشد که بیشتر زمان سفر خود را خارج از هتل می گذرانند و همچنین می توانند با انتخاب هتل ارزان تر خرید بیشتری در طول سفر خود انجام دهند.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 3 ستاره در آذر ماه 1402 همراه با خدمات تور شامل اقامت در هتل با صبحانه + پرواز رفت و برگشت +ویزای توریستی + لیدر و ترانسفر +بیمه، 19 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره دبی :

اگر قصد دارید در سفر به دبی در هتلی اقتصادی و لوکس با خدمات بهتر اقامت داشته باشید، بهتر است؛ به سراغ هتل های 4 ستاره تور دبی بروید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 4 ستاره در آذر ماه 1402 همراه با خدمات تور شامل اقامت در هتل با صبحانه + پرواز رفت و برگشت +ویزای توریستی + لیدر و ترانسفر +بیمه، 22 میلیون تومان می باشد.

هزینه تورهای لوکس دبی:

اگر شما نیز در سفر به دبی خواهان اقامت در هتل های لوکس و بین المللی هستید؛ می توانید در هتل های 5 ستاره این شهر زیبا اقامت نمایید و از خدمات بی نظیر این هتل ها در سفر خود لذت ببرید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 5 ستاره در آذر ماه 1402 همراه با خدمات تور شامل اقامت در هتل با صبحانه + پرواز رفت و برگشت +ویزای توریستی + لیدر و ترانسفر +بیمه، 28 میلیون تومان می باشد.

هزینه‌های حمل و نقل در دبی:

حدوداً 2 درهم به ازای هر کیلومتر در دبی برای کرایه تاکسی باید بپردازید.

بلیط تک سفر حدود 6 درهم است و اگر می خواهید هزینه زیادی برای حمل و نقل پرداخت نکنید می توانید از مترو دبی استفاده نمایید.

بین 5 تا 15 درهم بسته به مسیر انتخابی شما نیز برای اتوبوس در دبی باید بپردازید.

برای رنت خودرو نیز، بسته به نوع خودرو متفاوت می باشد. مثلا هزینه یک روز اجاره هیوندای اکسنت مدل 2020 حدود 45 دلار می باشد.

اگر قصد دارید در هزینه‌های مربوط به حمل و نقل درون شهری صرفه جویی کنید، بهتر است اجاره خودرو در دبی را امتحان نمایید.

هزینه تفریحات ارزان و لوکس دبی :

در سفر به دبی، فرصت تجربه هیجان انگیزترین و با کیفیت ترین تفریحات دبی را نباید از دست بدهید؛ در ادامه برای شما عزیزان هزینه تفریحات اقتصادی و همچنین هزینه تفریحات لوکس دبی را برای شما عزیزان براورد کرده ایم تا بهتر بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

  • هزینه بلیت پارک آبی : حدود 300 درهم
  • بازدید از برج خلیفه : حدود 155 درهم
  • بلیط چرخ و فلک عین : 150 درهم برای بزرگسالان و 100درهم برای کودکان
  • بازدید از آکواریوم دبی : ۱۷۵ تا ۴۰۰ درهم
  • دلفیناریوم دبی : ۷۵ درهم
  • فلایینگ کاپ دبی : 60 درهم
  • بازدید از گاردن گلو : 65 درهم
  • بازدید از موزه آینده : 145 درهم
  • هزینه سافاری دبی : ۱۵۰ تا ۳۱۰ درهم
  • فلای بورد : ۳۷۰ درهم
  • جت اسکی : از ۳۷۰ درهم
  • تورهای هلی‌کوپتر سواری : از ۶۷۰ درهم
  • اسکای دایوینگ در دبی : از 1700 درهم
  • غواصی در عمیق‌ترین استخر دبی : ۴۰۰ تا ۱۸۰۰ درهم
  • بالن سواری در دبی : 900 درهم

هزینه وعده های غذایی در رستوران های ارزان و لوکس دبی:

هزینه‌های خورد و خوراک و رستوران در شهر با توجه به رستوران انتخابی شما متفاوت می باشد. هزینه هر وعده غذا در رستوران‌‌های ارزان قیمت برای هر نفر حدود ۱۰۰ درهم و  هزینه هر وعده غذا در رستوران‌‌های گران‌قیمت و لوکس برای هر نفر حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ درهم می باشد.

dubai.jpg

تمامی هزینه های سفر با تور استانبول:

استانبول شهری بسیارزیباست که در هر فصلی می توانید به این پایتخت گردشگری ترکیه و شهر محبوب ایرانیان سفر نمایید. البته لازم به ذکر است در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات بیشتری را در استانبول خواهید داشت و همچنین قیمت تور استانبول از تهران و سایر مسیرها بسیار بالاتر است.

تور های استانبول به طور کلی شامل هزینه پرواز رفت و برگشت + هزینه اقامت در هتل با صبحانه + هزینه ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی + هزینه گشت شهری همراه با یک وعده ناهار می باشند.

هزینه ارزان ترین سفر به استانبول:

اگر شما نیز از آن دسته مسافرانی هستید که بیشتر زمان سفر خود را در خارج از هتل می گذرانید، اقامت در هتل های 3 ستاره را به شما پیشنهاد می نماییم. با اقامت در این هتل ها می توانید خرید بیشتری در طول سفر خود انجام دهید و هزینه بیشتری بابت تفریحات بپردازید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 3 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در آذر ماه 1402 برابر با 9 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

تور استانبول اقتصادی در هتل 4 ستاره :

اگر به استانبول سفر کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که هتل های 3 ستاره در استانبول کیفیت پایینی را ارائه می دهند و با کمی هزینه بیشتر می توانید در هتل های 4 ستاره این شهر با خدمات بهتر اقامت داشته باشید و یا تور استانبول لحظه آخری را انتخاب نمایید.

هزینه اقامت 4 روزه در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه، پرواز رفت و برگشت و بیمه، لیدر، ترانسفروگشت شهری در آذر ماه 1402 برابر با 11 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

هزینه تورلوکس استانبول:

اگر قصد سفر به لوکس ترین هتل ها و تجربه بهترین خدمات و اقامت در هتل هایی با کیفیت را دارید؛ بهتر است تور خود را در هتل های 5 ستاره استانبول رزرو نمایید؛ تا بی نظیر ترین اقامت خود را در این هتل ها تجربه نمایید.

شروع قیمت تور های 4روزه استانبول در هتل 5 ستاره همراه با پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه و لیدر فارسی زبان در آذر ماه 1402 از 12 میلیون و هفتصد هزار تومان آغاز می شود.

هزینه تفریحات و ورودی های مکان های دیدنی استانبول:

چه در فصل تابستان و چه در فصل های سرد به استانبول سفر نمایید، می توانید از تفریحات این شهر استفاده نمایید، در فصل تابستان امکان استفاده از تفریحات آبی و در فصل زمستان می توانید از مکان های دیدنی جذاب این شهر به صورت رایگان و یا با هزینه لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است برای تفریحات کودکان هزینه کمتری می توانید بپردازید.

  • قیمت بلیط موزه باستان شناسی: 100 لیر
  • آب انبار بازیلیکا: 190 لیر
  • کاخ بیلربی : 130 لیر
  • موزه موزاییک قصر بزرگ 60 لیر
  • کاخ دولما باغچه: 450 لیر
  • عمارت دریایی فلوریا آتاتورک : 20 لیرو رایگان برای کودکان زیر 6 سال
  • قلعه اروپا روملی حصاری: قیمت بلیط 100لیر و رایگان برای کودکان زیر 12 سال
  • قلعه هفت برج: 100 لیر
  • برج گالاتا : 350 لیر

همچنین خوب است بدانید؛ برای بازدید از بازار بزرگ کاپالی چارشی، مسجد آبی سلطان احمد کامی، پارک امیرگان کوروسو، بازار مصر یا ادویه، مسجد ایاصوفیه وغرفه چادر نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

هزینه حمل‌ونقل در استانبول:

در استانبول اگر هزینه های رنت ماشین برایتان بالا است و قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید؛ می توانید از اتوبوس، تاکسی، قایق و کشتی استفاده نمایید. در ادامه با بررسی هزینه هر یک از این موارد می توانید وسیله حمل و نقل عمومی خود را در طول سفر انتخاب نمایید.

تاکسی‌های زرد رایج‌ترین نوع تاکسی‌ها در استانبول می باشند، اما تاکسی‌های آبی و مشکی لوکس‌تر و در عین حال گران‌ قیمت تر نیز هستند. قیمت فعلی تاکسی، برای کمترین مسافت40 لیر می باشد. قیمت تاکسی متر برای هر کیلومتر در حال حاضر 8.5 لیر تخمین زده شده می باشد و هزینه تاکسی شهری 13 لیر به ازای هر کیلومتر می باشد.

بلیط تک نفره مترو برای هر نفر حدودا 20 لیر می باشد و در شلوغی استانبول یکی از بهترین و ارزان ترین وسایل حمل و نقل به شمار می آید و هزینه بلیت‌های 2 طرفه 2530 لیره می باشد.

اگر قصد دارید از قسمت آسیایی به قسمت اروپایی بروید؛ کشتی های تندرو در تنگه بسفرکه فرابر نام دارند از 12.99 تا 30 لیره هزینه برای هر نفر دارند.

در پایان خوب است بدانید با خرید استانبول کارت با هزینه حدود 50 لیره می توانید به راحتی با شارژ آن از تمامی وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.

هزینه خورد و خوراک برای ناهار و شام در استانبول:

اگر تمایل داشته باشید که در رستوران‌های محلی ترکیه غذا نوش جان نمایید. با توجه به لوکیشن، قیمت آن بسیار نوسان خواهد داشت. اما به طور کلی، می‌‌توانید برای یک غذای ترکی دونفره حدودا بین 300 تا 450 لیره هزینه نمایید.

به طور کلی هزینه خورد و خوراک در رستوران‌های متنوع استانبول به سه نوع تقسیم می‌شود:

  • صرف غذا در رستوران ارزان و اقتصادی استانبول: حدودا 180 لیره
  • صرف غذا در رستوران گران قیمت و لوکس استانبول: 600 لیره
  • فست فودهای زنجیره‌ای مانند مک دونالد و کینگ برگر: به طور میانگین 150 لیره

istanbul.jpg

تمام هزینه های سفر با تور گرجستان:

اگر به دنبال سفر به کشوری زیبا، ارزان و نزدیک به ایران هستید؛ سفر به گرجستان را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم. با سفر به دو شهر زیبای تفلیس و باتومی می توانید از طبیعت دل انگیز و سواحل بی مانند این کشور خوش آب و هوا لذت ببرید.

اگر بیشتر به گشت گذار علاقه دارید می توانید؛ به شهر تفلیس پایتخت گرجستان سفر نمایید و با حداقل هزینه ها به گشت و گذار بپردازید.

همچنین می توانید با کمی هزینه بیشتر به شهر ساحلی باتومی سفر نمایید و از خدمات بی نظیر هتل ها لذت ببرید. در ادامه برای شما عزیزان هزینه سفر به هر دو شهر را به همراه هزینه هایی که در طول سفر خواهید داشت بررسی خواهیم کرد، تا در سفر به گرجستان، پیش از سفر برای مسافرت خود به این کشور برنامه ریزی نمایید.

به طور کلی هزینه تور تفلیس از تهران یا سایر شهرها و به طور کلی تور گرجستان گرجستان شامل: بلیط پرواز رفت و برگشت + بیمه + لیدر + اقامت در هتل با صبحانه + ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی می باشد.

سفر اقتصادی و ارزان خارجی به کشور گرجستان:

همانطور که پیش از این گفتیم؛ اگر تصمیم دارید، بیشتر تایم سفر خود را برای تجربه تفریحات و بازدید از مکان های گردشگری گوناگون بگذرانید، بهتر است سراغ هتل های سه ستاره بروید و با پس انداز کردن پول بیشتر، تفریحات بیشتری را در طول سفر امتحان نمایید و خرید بیشتری انجام دهید. البته با سفر در فصل زمستان می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی نمایید، زیرا این فصل تعدد گردشگرها به این کشور کمتر از فصل بهار وتابستان می باشد و تور لحظه آخری تفلیس بهتر یافت میشود.

هزینه تور تفلیس با اقامت 4 روزه در هتل 3 ستاره همراه با صبحانه + پرواز رفت و برگشت + بیمه + لیدر + ترانسفر در آذر ماه 1402 از هفت میلیون تومان شروع می شود.

هزینه تور گرجستان اقتصادی در هتل 4 ستاره:

در سفر به تفلیس می توانید با کمی هزینه بیشتر در هتل های 4 ستاره با خدمات بهتر اقامت نمایید. هتل های 4 ستاره صبحانه بهتر و دیگر خدمات اقامتی را با کیفیت مناسب تری ارائه می دهند.

هزینه تور تفلیس با اقامت 4 روزه در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه + پرواز رفت و برگشت + بیمه + لیدر + ترانسفر در آذر ماه 1402 از هشت میلیون و چهار صد هزار تومان شروع می شود.

همچنین برای سفر به باتومی با اقامت 4 روزه در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه + پرواز رفت و برگشت + راهنمای فارسی زبان + بیمه + ترانسفر فرودگاهی در آذر ماه 1402 از نه میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می شود.

هزینه اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره گرجستان:

گرجستان از جمله کشورهایی می باشد که با هزینه کم می توانید در هتل های 5 ستاره این کشور اقامت داشته باشید و از خدمات بی نظیر و امکانات فوق العاده آن ها لذت ببرید.

هزینه تور تفلیس با اقامت 4 روزه در هتل 5 ستاره همراه با صبحانه + پرواز رفت و برگشت + بیمه + لیدر + ترانسفر در آذر ماه 1402 از ده میلیون و صد هزار تومان شروع می شود.

همچنین برای سفر به باتومی با اقامت 4 روزه در هتل 5 ستاره همراه با صبحانه + پرواز رفت و برگشت + راهنمای فارسی زبان + بیمه + ترانسفر فرودگاهی در آذر ماه 1402 از یازده میلیون تومان آغاز می شود.

هزینه حمل و نقل عمومی در گرجستان:

واحد پولی رایج در گرجستان، لاری می باشد و می توانید با تهیه دلار و لاری به این کشور سفر نمایید.
کارت شارژی مترو: 2 لاری هزینه تهیه
کرایه تک مترو / اتوبوس شهری در تفلیس: 1 لاری

در تفلیس، برای کرایه اتوبوس یا مترو از یک لاری تا صد لاری و از 90 دقیقه تا یکساله وجود دارد و در تفلیس و باتومی قابل استفاده است. کارت اشتراک نامحدود
کرایه تاکسی در داخل شهر:5-12 لاری

هزینه غذا و نوشیدنی در سفر به گرجستان:

خوردنی‌ و نوشیدنی‌ها نیز قیمت‌های مختلفی دارند که در ادامه به انواع آنها اشاره می‌نماییم.
هزینه نوشیدن قهوه، لاته، کاپوچینو، آمریکانو و قهوه ترک در کافی شاپ: 4 تا 9 لاری

در گرجستان می‌توانید غذاهای بین‌المللی و محلی را با قیمت‌های گوناگون نوش جان نمایید.

هزینه غذا برای 2 نفر در یک رستوران گرجستانی متوسط: 70-50 لاری

همچنین می توانید، در غذاخوری های محلی غذا نوش جان نمایید تا در هزینه هایتان صرفه جویی کرده باشید. هر وعده غذا در این غذااخوری ها حدودا 40 لاری هزینه دارد.

هزینه تفریحات در گرجستان :

در گرجستان شما علاوه بر لذت‌بردن از طبیعت بی‌نظیر آن، می‌توانید از سرگرمی‌های منحصر به فرد آن نیز استفاده نمایید. هزینه این فعالیت‌ها به شرح زیر می باشد:
تور یک‌روزه از تفلیس : 35-70 دلار

ورود به سایت میراث ملی / منطقه حفاظت شده : 7-23 دلار

بلیط موزه : 3-30 لاری ( اختلاف قیمتی موزه ها با توجه به محبوبیت موزه ها متفاوت می باشد.)

بلیت اپرا، باله یا تئاتر : 30 لاری

بلیت سینما : 10-16 لاری ( فیلم ها به زبان انگلیسی با زیرنویس گرجی می باشند.)

بالن سواری : 50 لاری

در گرجستان، کودکان، دانشجوها و افراد دارای معلولیت ورودیه‌های رایگان یا کمتری می باشند و همچنین خوب است بدانید؛ ورود به پارک‌های ملی در گرجستان، مانند تمام کلیساها و صومعه‌ها، همیشه رایگان می باشد .

برای رزرو تور گرجستان در شهر های تفلیس، باتومی و تور های ترکیبی در این دو شهر با کارشناسان بیست گشت آریا در ارتباط باشید، همچنین می توانید برای مشاهده هتل ها و مقایسه قیمت های هتل ها در سایت بیست گشت آریا در قسمت تور های گرجستان قیمت ها را مقایسه نمایید.

GEORGIA.jpg

تورهایی که در طول سفر هیچ هزینه دیگری نباید بپردازید!

مطمئنا نام شهر معروف آنتالیا و دیگر شهر های معروف ساحلی در ترکیه مانند کوش آداسی، مارماریس، بدروم و آلانیا و همچنین کشور هایی مثل مالدیو، قبرس شمالی، شهر باتومی در گرجستان به گوشتان خورده است. هتل های جذاب ساحلی در این شهر ها و خدمات بی نظیر هتل ها که به صورت 24 ساعته می باشد و برنامه های جذاب هتل که شما را در طول اقامتتان سرگرم خواهد کرد به طوری که شما نیاز به بیرون رفتن از هتل نیز نخواهید داشت و حتی هزینه ای بابت تفریحات در طول سفر نباید بپردازید.

در تور آنتالیا از تهران و سایر مسیرهای ذکر شده با اقامت در هتل های این شهر ها که عمدتا خدمات ALL و UALL را ارائه می دهند و صبحانه، ناهار و شام همراه با میان وعده و نوشیدنی ها را می توانید بدون هزینه اضافه نوش جان نمایید. البته لازم به ذکر است قیمت این تور ها در فصل تابستان بیشتر و همچنین هتل ها نیز پر برنامه تر می باشند. در نظر داشته باشید تور آنتالیا با پرواز مستقیم ترک و یا تور آنتالیا با پرواز ایرانی تفاوت قیمت دارند و پروازهای ایرانی به دلیل غیر مستقیم بودن ارزان تر هستند.

هزینه تور اقتصادی آنتالیا در هتل 3 ستاره ALL در سال 1402

هزینه 6 شب و 7 روز اقامت در هتل 3 ستاره با خدمات ALL در آذر ماه 1402 برابر 11.990.000 می باشد.

هزینه تور آنتالیا در هتل 4 ستاره ALL در آذر ماه 1402

هزینه 6 شب و 7 روز اقامت در هتل 4 ستاره با خدمات ALL در آذر ماه 1402 برابر 14.990.000 می باشد.

هزینه تور لوکس آنتالیا در هتل 5 ستاره ALL در آذر ماه 1402

هزینه 6 شب و 7 روز اقامت در هتل 5 ستاره با خدمات ALL در آذر ماه 1402 برابر 15.390.000 می باشد.

برای مشاوره و رزرو تورهای آنتالیا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما : 02188921447

همچنین می توانید برای مشاهده تورها و قیمت هتل ها و همچنین مشاهده هتل های آنتالیا وارد سایت بیست گشت آریا، قسمت تورهای آنتالیا شوید.

هتل رویال هالیدی آنتالیا.jpg