1

با آغاز سال جدید 1402، فعالیت وب‌سایت ایران هتل آنلاین، در قالب و بستری جدید، جهشی فوق‌العاده پیدا کرده است. تغییرات به‌وجودآمده، با هدف افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری صورت گرفته است. با ارائه خدمات نوین الکترونیک در این سایت، دسترسی به بیش از 2700 هتل به‌صورت هوشمندانه، میسر گردید؛ این یعنی شما می‌توانید در کمترین زمان با بهترین قیمت، در هرکدام از شهرهای توریستی کشور، اقدام به رزرو هتل نمایید. در سایت جدید، خدمات ویژه‌ای نیز برای آژانس‌ها و سازمان‌ها تدارک دیده شده است. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا در یک تور مجازی، با انواع خدمات سایت جدید ایران هتل آنلاین، آشنا شوید.

چه خدماتی به سایت جدید اضافه شده است؟

به‌طورکلی، سایت جدید ایران هتل آنلاین، بر روی دسترسی راحت‌تر کاربران به انواع هتل‌ها و واحدهای اقامتی، تمرکز کرده است. علاوه‌براین، سرعت بالا آمدن سایت افزایش یافته و با رابط کاربری روان و جذابیت‌های گرافیکی، تجربه کاربری نیز بهبود پیدا کرده است. این تمام امتیازات سایت جدید نیست! در ادامه، با خدماتی که به وب‌سایت جدید اضافه شده است، بیشتر آشنا خواهید شد.

رزرو هوشمندانه هتل در سراسر کشور

سایت جدید ایران هتل آنلاین، کمترین زمان را برای رزرو هتل درنظرگرفته است. با رزرو هوشمندانه هتل در این سایت، شما می‌توانید بدون نگرانی از هدر رفتن هزینه، سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. زمانی که از طریق وب‌سایت جدید اقدام به رزرو هتل کنید، یک کد 10 رقمی دریافت خواهید کرد. با این کد، ایران هتل آنلاین، از ابتدا تا انتهای سفر، همراه شما خواهد بود تا شما از اقامت خود، رضایت کامل داشته باشید. سایت جدید، فهرستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌ها را در هر روز، به‌روزرسانی می‌کند؛ با این کار، می‌توانید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

2

فاصله دقیق هتل تا جاهای دیدنی

در سایت قدیمی، شناسایی مسافت دقیق هتل تا جاهای دیدنی، میسر نبود؛ این موضوع برای مسافرانی که قصد بازدید از اماکن دیدنی متنوع را دارند، اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه با اضافه شدن این ویژگی به سایت جدید، شما می‌توانید فاصله دقیق هرکدام از هتل‌های کشور تا جاذبه‌های توریستی، فرودگاه، راه‌آهن، ایستگاه‌های قطارشهری و نیز بازارهای خرید را شناسایی کنید. همچنین آدرس و موقعیت دقیق روی نقشه نیز در صفحه مخصوص به همان هتل، آورده شده است.

مشاوره نیم‌میلیونی

سایت جدید، با ثبت و دسته‌بندی هوشمندانه نظرات مسافران درباره هر هتل، یک مشاوره فوق‌العاده عالی و شگفت‌انگیز را برای شما فراهم کرده است. با این ویژگی، صدها هزار مشاوره رایگان، در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید در کمال اطمینان، بهترین واحدهای اقامتی متناسب با سلیقه خود را رزرو کنید. در حال حاضر، بیش از 500 هزار نظر از مسافران در سایت ایران هتل آنلاین به ثبت رسیده است که ‌به‌عنوان یک مشاوره نیم میلیونی، می‌تواند شما را از کیفیت خدمات هتل‌ها، مطلع کند. برای دسترسی به این خدمت، تنها کافی‌است که وارد صفحه هتل موردنظر شوید؛ سپس می‌توانید در بخش نظرات کاربران، امتیازات هتل را از دیدگاه میهمانان، بررسی کنید.

در بخش نظرات کاربران، امتیاز هتل از نظر موقعیت مکانی، پاکیزگی اتاق‌ها، امکانات، کیفیت غذا، آرامش و راحتی، مورد بررسی قرار گرفته است.

3

پنل اختصاصی برای سازمان‌ها و آژانس‌های مسافرتی

سایت جدید ایران هتل آنلاین، یک شگفتانه جذاب برای آژانس‌های مسافراتی و سازمان‌ها درنظر گرفته است. در همین راستا، هر سازمان می‌تواند با کمک خدمات سایت جدید، برای خود پنل اختصاصی ایجاد کند. از جمله خدمات این پنل اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارائه پنل اختصاصی و مدیریتی با تعریف سطوح کاربری
  • امکان تخفیف‌های ویژه و قابلیت تعریف کمیسیون
  • ارائه جزئیات کامل از امکانات تمام واحدهای اقامتی
  • تضمین بهترین قیمت
  • امکان پرداخت اعتباری

مزایای وب‌سایت جدید ایران هتل آنلاین

سایت جدید ایران هتل آنلاین، چه مزیت‌های ویژه‌ای پیدا کرده است؟ شاید در همان لحظه ورود به سایت جدید، بعضی تغییرات مثبت مثل افزایش سرعت و بهبود رابط کاربری را مشاهده کنید؛ اما بیایید با تمام مزایای سایت جدید، بیشتر آشنا شویم.

محیط گرافیکی جذاب و کاربرپسند

جذابیت‌های گرافیکی سایت جدید، قابل مقایسه با محیط کاربری قدیمی نیست. این تغییرات، از تصاویر هدر، فونت و سایز نوشته‌ها، دسته‌بندی خدمات و نیز تصاویر مربوط به واحدهای اقامتی، کاملاً احساس می‌شود. محیط جذاب گرافیکی، استفاده از خدمات سایت را بیش از گذشته، لذت‌بخش کرده است.

بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری یکی از پارامترهای اساسی و مهم در کیفیت خدمات یک سایت است. سایت جدید، با بهبود دسترسی کاربر به خدمات متنوع و نیز، افزایش نظم، سرعت و بازدهی سایت، تجربه کاربری را بهبود داده است؛ این یعنی از لحظه ورود به سایت تا زمانی که بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ کاملاً احساس راحتی خواهید کرد. 

4

افزایش سرعت عملکرد سایت

الگوریتم هوشمند گوگل، به سرعت لود شدن سایت، اهمیت زیادی می‌دهد؛ به همین دلیل، هرچقدر سرعت بالا آمدن سایت افزایش پیدا کند، به همان اندازه، رتبه سایت در سرچ گوگل، بهبود پیدا می‌کند. در حال حاضر، سایت جدید، با فشرده‌سازی کدها، کش مرورگر، بهینه‌سازی تصاویر، جداول و سایر اقدامات موردنیاز، سرعت بالا آمدن را افزایش قابل توجهی داده است. 

راهنمای رزرو هتل در سایت جدید

برای رزرو هتل در سایت جدید، ابتدا به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. در صفحه اصلی، شما می‌توانید با وارد کردن نام هتل، شهر یا محل اقامت، زمان ورودوخروج و نیز تعداد میهمان (بزرگسال، انفرادی یا خانوادگی)، وارد صفحه رزرو هتل شوید. در صفحه مربوط به هر هتل، مشخصات کامل به همراه امکانات و خدمات، آدرس و موقعیت روی نقشه، فاصله از جاهای دیدنی، قیمت و نیز نظرات مسافران قید شده است. 

سؤالات متداول

1-آیا در سایت جدید، امکان کنسلی وجود دارد؟

بله! در سایت جدید، امکان کنسلی با کارمزد صفر وجود دارد

2-آیا می‌توان از خدمات سایت از طریق موبایل استفاده کرد؟

برای استفاده از خدمات ایران هتل آنلاین در گوشی همراه، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص را از سایت جدید دانلود کنید

3-آیا امکان پشتیبانی آنلاین وجود دارد؟

بله! شما می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین در سایت جدید، به‌صورت 24 ساعته با کارشناسان سایت، گفتگو کنید.