تماشای آنلاین فیلم با رسانه های Vod امروزه بسیار باب شده است و دیگر بسیاری از بینندگان به شکل سنتی اقدام به تهیه آثار صوتی و تصویری نمی کنند و این اهمیت شناخت و نحوه تماشا در این رسانه ها را بالاتر می برد.

مشقله ها باعث شده تا مخاطبان نتوانند در زمان تعیین شده به تماشای فیلم های مورد دلخواه خود بنشینند، در رسانه هایی که هنوز شکل سنتی خود را دارند و در واقع بصورت Live هستند باعث می گردد تا شما برای دیدن یک برنامه سر تایم مقرر آماده باشید اما بازهم امکان عقب افتادن و از دست دادن تایم های زیادی از برنامه مورد نظر وجود دارد که این مورد با یک رسانه کلمه ای بنام VOD که در واقع سایت های فیلم و سریال با پخش آنلاین هستند که شما در هر زمان میتوانید با یک درخواست ساده به آنها وارد شوید و عنوان مورد نظر را یافته و ببینید. هاب ویژن جدیدترین سرویس VOD است که جایگزین فیلیمو نیز میتواند قلمداد شود با امکانات شگفت انگیزی تجربه یک فیلم گردی شیرین را برای شما به ارمغان می آورد، استایل زیبا و ساده این سایت باعث می گردد تا به محض ورود دچار هیچ سردرگمی نشوید و احساس راحتی خاطر داشته باشید.

نحوه تماشا آنلاین فیلم و سریال ها در سرویس هاب ویژن

شما میتوانید از قسمت هدر سایت روی ورود بزنید و به گزینه ثبت نام بروید، در آنجا با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد تایید خیلی سریع عضو خواهید شد و این مژده را به شما میدهیم که برای تمامی آثار هیچگونه محدودیت ندارید، این فرصت ویژه برای کاربران تازه عضو شده فراهم شده است تا بتوانند تا چندین ماه بصورت رایگان بدون خرید اشتراک به تماشای فیلم و سریال های این سرویس مشغول شوند. در هاب ویژن به دنبال هیچ کد هدیه ای نیستید چراکه نیاز به خرید اشتراک ندارید.

نحوه تماشا آنلاین فیلم و سریال ها در سرویس هاب ویژن

از دیگر ویژگی های کاربر پسند این سرویس وی او دی عدم قطع وصلی فیلم حین تماشاست! شاید بارها در حال تماشا به دلیل افت سرعت اینترنت یک ویدئو را نتوانسته اید ببیند و با گیر زدن های متوالی اعصابتان را بهم ریخته است، این موضوع بارها مورد بررسی این رسانه قرار گرفت و با راه اندازی یک پلتفرم حرفه ای شرایطی را مهیا نموده اند تا سرعت اینترنت شما سنجیده و مطابق با کم و زیاد شدن سرعت اینترنت شما ، کیفیت پخش نیز همگام شود. این تکنیک در ابتدا شاید ساده بنظر برسد اما باعث می شود تا ساعت ها از وقت شما از دست نرود و بدون هیچگونه نگرانی به ادامه فیلم ها مشغول شوید.

در هر عنوانی که وارد می شوید میتوانید تصاویر، پیش نمایش یا همان تریلر فیلم و بازیگران و تمامی عوامل سازنده را ببینید، نکته جالب توجه لینک شدن هر بازیگر به آرشیو خود است که با کلیک کردن میتوانید به آرشیو فیلم های آن هنرمند ورود کنید و دسترسی خیلی راحت تری را تجربه نمائید. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن و رای دادن نظرات در این سرویس فراهم است که نتایج بازخوردها بر دیده شدن فیلم و پیشنهاد برای شما تاثیر بسزایی دارد. هاب ویژن رسانه ای است که کاربران به همدیگر فیلم پیشنهاد میدهند و در واقع آمار امتیازی هر عنوان به واقعیت نزدیک تر است.

هاب ویژن در تمام ژانرها فعال است و دو ورژن دوبله و زیرنویس را ارائه می نماید، البته از اهمیت فیلم های طنز غافل نشوید و به فیلم کمدی این رسانه سری بزنید تا بتوانید بر حسب میزان خنده دار بودن آثاری را ببینید که تا بحال اسمشان را هم نشنیده اید.

دوبله فارسی اختصاصی از هاب ویژن

دوبله فارسی اختصاصی از هاب ویژن

در ادامه سخن قبل که گفتیم آثاری که تا به حال نام آنها را نشنیده اید منظورمان اینست که هاب ویژن با داشتن تیم دوبلور و گوینده حرفه ای تمامی آثار را دوبله فارسی بصورت اختصاصی به کاربران ارائه میکند. باور کنید خیل فیلم، سریال و حتی انیمیشن های مفید و بدرد بخوری وجود دارد که کمتر مورد صحبت و بحث واقع شده اند، شاید بازیگران مطرحی نداشته اما اینقد خوب ساخته شده و اینقدر داستان پرمغزی داشته اند که ارزش دارند آنها را معرفی کنیم تا کمی از تکراری بودن در گریز باشیم. سرویس هاب ویژن فیلم های مطرح جهان و جدیدترین ها به همراه به صورت روزانه چندین عنوان کمتر دیده شده را در برنامه تیم دوبله خود می بیند تا آنها را بصورت دوبله فارسی اختصاصی ارائه کند. برای این مهم همراه ما باشید و با ارسال نظرات خود ما را برای رشد بیشتر هدایت کنید.