کارشناسان و متخصصان مرکز تعمیر چیلر در مجموعه بزرگ گروه مشاوران سانتیگراد با کسب دانش فنی به روز در برترین آموزشگاه های کشور و با تکیه به سال ها تجربه و مهارت آماده ارائه کلیه خدمات نگهداری و تعمیر چیلر از جمله تعمیر کمپرسور چیلر و تعمیر اواپراتور چیلر به شما عزیزان خواهند بود.

 

تیم متشکل از حرفه ای ترین کارشناسان فنی  >

 

خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن و حضور به موقع کارشناسان >

 

تضمین کیفیت تمامی قطعات استفاده شده >

 

 هزینه های منصفانه و منطقی و اعلام حدود قیمت قبل از انجام کار>

 

<  سرویس دهی چیلر در تمامی مناطق تهران و سایر شهرهای ایران

 

 

تعمیر چیلر در مجموعه مهندسین سانتیگراد

در واقع چیلرها، قلب سیستم های تهویه ساختمان ها و مراکز صنعتی، تجاری، اداری هستند که از گذشته در منازل و اماکن مختلف جهت ایجاد تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گرفتند. چیلرها دارای دو دسته جذبی و تراکمی اند که هر کدام نیز انواعی دارد، بنابراین هر کدام از اینها دارای ساختمان مختص به خود هستند این دستگاه‌ها با توجه به مدارات پیچیده‌تر و وجود قطعات مختلف موجود در آنها باعث شده است تا تعمیر و نگهداری آنها کمی دشوار شود. به همین دلیل با توجه به اینکه ساختار چیلرها نسبت به دستگاه‌های دیگر کمی پیچیده‌تر است، تعمیرات چیلر نیازمند تخصص و دانش بیشتر خواهد بود.

 

باید توجه کرد که چیلرهای ساختمانی و چیلر های صنعتی به کار رفته در منازل، اماکن اداری و کارخانه‌ها باید هر سال از خدمات سرویس و نگهداری بهره‌مند شوند تا ایجاد خرابی در آنها به حداقل برسد. سهل انگاری در نگهداری و سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به هزینه های بیش تر تعمیر چیلر خواهد کرد. مطمئنا با سرویس دوره‌ای چیلرها این امکان را ایجاد می‌کنید که چیلر منزل یا محل کار شما دیرتر خراب شده و در صورتی خرابی با هزینه کمتری تعمیر شوند.

 

 

مشکلات متداول در تعمیر چیلر

  • چیلر به خوبی محیط را خنک نمی کند
  • روشن نشدن چیلر
  • چیلر در حین کار کردن صدای زیاد تولید می کند
  • سوختن کمپرسور چیلر
  • یخ زدن کمپرسور چیلر
  • اتمام گاز چیلر و نیاز به شارژ گاز
  • بر طرف کردن ارور های چیلر
  • به مشکل خوردن اواپراتور چیلر

 

مشکلات متداول در تعمیر چیلر

 

 

خدمات تعمیر چیلر در مجموعه گروه مشاوران سانتیگراد

تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه سانتیگراد با بهره گیری از 70 تعمیرکار چیلر مجرب و حرفه ای و با داشتن بیش از 15 سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا طبق تعرفه وهمچنین در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما را بر طرف نماید. برخی از خدمات مجوعه شامل موارد زیر می باشد.

تعمیر کمپرسور چیلر

کمپرسور نقش عمده ای در سیستم های تهویه مطبوع مانند چیلر دارد و در واقع قلب دستگاه شماست. کارکمپرسور مکش گاز از اواپراتور و متراکم کردن آن و سپس پمپاژ آن به طرف کندانسور می باشد. کمپرسور مکانیسم پیچیده ای در داخل چیلر شما دارد و باید هر چند ماه یکبار توسط یک سرویس کار متخصص بررسی و نگهداری شود.

تعمیر اواپراتور چیلر

اواپراتور یکی از مهم‌ترین ارکان و اجزای چیلرها است و محلی است که با دریافت گرما از سیال خنک شونده آن را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم خنک می‌کند.  بدیهی است که هرگونه مشکل در اواپراتور می‌تواند بازده چیلر را محدود کرده و یا حتی عملکرد چیلر را به طور کامل از کار انداخته و موجب بروز صدمه به سایر اجزای چیلر به ویژه کمپرسور شود.

تعمیر شیر انبساط

شیر انبساط  بین کندانسور و ورودی اواپراتور قرار می گیرد در واقع شیر انبساط  فشار را از مبرد مایع خارج می کند تا تغییر حالت از مایع به بخار موجود در اواپراتور فراهم شود. این قسمت پیچیده ای از تهویه مطبوع است و با خراب شدن آن مشکلات زیادی برای دستگاه چیلر ایجاد می شود. که حتما باید توسط تعمیرکار چیلر مورد بررسی قرار گیرد.

ریتیوب کردن چیلر

ریتیوب به معنای برداشتن لوله های قدیمی و نصب لوله های جدید در مبدل های حرارتی است. موفقیت این فرایند ارتباط مستقیم با کنترل کیفیت، پیروی از رویه های مناسب، استفاده از ابزار مناسب و داشتن نیروی کار بسیار ماهر دارد.

تعمیر برج خنک کننده چیلر

برج‌های خنک کننده چیلر یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند و بازدهی بالایی دارند و به دلیل اینکه با هوا و آب در تماس است، بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل می شوند. 

شارژ گاز چیلر

کارآیی موثر و کارکرد مطلوب دستگاه های سرد کننده، بستگی به میزان دقیق شارژ گاز دارد و این کار باید به نحو صحیح و با نهایت دقت انجام شود.تعمیرکاران حرفه‌ای ما این کار را در زمان سرویس دوره‌ای یا در هنگام تعمیر چیلرف به بهترین نحو انجام خواهند داد. 

شارژ گاز چیلر

ما همیشه در کنار شما هستیم

در صورتی که چیلر شما نیاز به سرویس یا تعمیر داشته باشد، بهتر است این کار را به متخصصان وتعمیرکاران چیلر حرفه‌ای بسپارید، زیرا با توجه به حساس بودن قطعات و اتصالات این دستگاه و عدم آشنایی با آنها ممکن است دستکاری غیرحرفه‌ای آن باعث ایجاد صدمات بیشتر و خسارات جبران ناپذیری گردد. مسلما در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض نداشته باشد و تعمیر آن امکان‌پذیر باشد،تعمیرکار چیلر آن قطعه را تعمیر می کند تا هزینه ها به حداقل برسد.

پس توصیه می‌کنیم، علاوه بر سرویس دوره‌ای آن هم به شکل منظم و در بازه‌های 6 ماهه، حتما در زمان ایجاد عیوب در بخش سرمایشی یا گرمایشی دستگاه از تعمیرکاران حرفه‌ای و زبده در این زمینه استفاده کنید تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر چیلر شما انجام گردد و دیگر نیازی به صرف هزینه‌‍های سنگین تعمیر برای آن وجود نداشته باشد.

 

تعمیرکاران حرفه‌ای گروه مشاوران سانتیگراد این نوید را به شما عزیزان می‌دهد تا در اسرع وقت تعمیرانواع برند های موجود را درهمه مناطق تهران و سایر شهر های ایران را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

آدرس سایت:   www.cantigerad.com

تلفن های تماس :   09125173643    -     09125309074

پست الکترونیک :   info@cantigerad.com