به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مراسمی که با حضور پورمحمدی وزیر دادگستری در حال انجام است، اظهار داشت: درخصوص انتخاب قاضی برای شعب واحدهای تعزیرات حکومتی نمی توانیم از افراد قراردادی استفاده کنیم.


وی همچنین در خصوص حجم پرونده های تعزیرات در تهران گفت: تهران بیشترین حجم پرونده های تعزیراتی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است؛ با وجود این که در تهران کمتر از ۶۰ شعبه رسیدگی به تخلفات داریم اما روند رسیدگی به پرونده ها به خوبی در حال طی شدن است.


مژدهی پور با بیان اینکه شعب تعزیرات با حجم بالای پرونده ها روبه رو هستند ادامه داد: در برنامه های اجرایی تعزیرات حکومتی، ۲۵ محور قرار داده ایم که خوشبختانه تاحدودی به اهداف خود رسیده ایم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: محکومیت های مالی اعمال شده از سوی شعب تعزیرات حکومتی، ۳۱۳ درصد افزایش داشته است که در ۶ ماهه اول سال گذشته ۳۲۹ میلیارد تومان و در ۶ ماهه امسال، یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان جریمه نقدی صادر شده است.


وی همچنین درباره وصولی جریمه های نقدی گفت: در این بخش نیز با افزایش ۱۰۶ درصدی روبه رو بودیم که در ۶ ماهه اول سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان و در ۶ ماهه اول امسال، ۷۰ میلیارد تومان از جریمه ها وصول شده است.